امام جمعه نیر گفت: تامین نیازهای روحی و روانی افراد از نظر اخلاقی، اسلامی، الهی و یاری رسانیدن به افتادگان نوعی خدمت و عبادتی مقدس است.
کد خبر: ۹۰۱۷۱۳۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

تامین نیاز‌های روحی افتادگان از نظر اخلاقی، اسلامی نوعی خدمت و عبادتی مقدس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در این مدیرکل و اعضای شورای معاونان بهزیستی استان اردبیل با ارج نهادن به کارهای نیک و خداپسندانه سازمان در یاری‌رسانی به افتادگان و محرومان جامعه اظهار کرد: تامین نیازهای روحی و روانی افراد از نظر اخلاقی، اسلامی، الهی و یاری رسانیدن به افتادگان نوعی خدمت و عبادتی مقدس است.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی بیان کرد: به طور قطع خداوند بسیاری از نیازمندان را وسیله امتحان و آزمایش بشر در دنیا و عبرت و اندوخته‌ای برای آخرت تعیین کرده است  بنابراین بهتر است از این قبیل پیام‌های الهی درست عبرت بگیریم و از خطاها و لغزش‌ها مصون بمانیم.

وی  برنامه‌ریزی‌های خوب و تاثیرگذار در رابطه با قادرسازی و کسب استقلال فردی افراد نیازمند را از جمله ضروریات یک سازمان حمایتی یاد کرد و گفت: شناسایی افراد حاذق و توانمند از بین خانواده‌های معلولان و کمک به کسب استقلال فردی و خودکفایی آنان می‌تواند ضمن کاستن از وابستگی‌های فردی به دیگران به سلامت روحی و روانی فرد و خانواده منجر شود.

امام جمعه نیر مقبولیت و پذیرش افراد معلول در کنار خانواده و قرار گرفتن خود به عنوان الگو و سرمشق و ارائه مشاوره‌های تخصصی و توسعه همه جانبه خدمات ارائه شده را از دیگر محورها و مطالبات جامعه یاد کرد.

ارسال نظرات