برجام علاوه براینکه تحریم ها را برنداشت بلکه تحریمی بر روی تحریم ها گذاشت و همین مورد و موارد دیگر که طرف مقابل به آنها عمل نکرد کافی است که عده ای، خود از حمایت های غلط برجام کنار بکشند.
کد خبر: ۹۰۱۷۱۴۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

برجام زیر جام

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجیدعلیپور تکانلو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس آباد در تازه ترین یادداشت خود به موضوع بدعهدی های دولت آمریکا پرداخت و نوشت: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری در تاریخ ۹۵/۵/۱۱ مروری بزنیم خواهیم دید که ایشان فرمودند؛مسئولین هم به ما می گفتند، هم به مردم می گفتند که در این مذاکرات ، قرار بر این است که وقتی ایران تعهدات خودرا انجام می هد،یکباره همه تحریم ها برداشته بشود. یعنی این مانعی که آمریکا سر راه ملت ایران ، ظالمانه و خباثت آمیز به وجود آورده بود،برداشته بشود.اکنون که ترامپ(ریس جمهور آمریکا) جام برجام را برسر کشیده یعنی برجام به نفس های آخر خود رسیده است . البته از نظر دولتمردان چنین نمی باشد چرا که دولت مردان و دیپلماسی های دولت قرارشان براین است که برجام رابا کشورهای دیگر ادامه بدهند.

ولی ایشان از یاد برده اند که درانتخابات سال ۹۲ گفتند که اروپایی ها یک کدخدا دارند ما باید با کدخدا(آمریکا)مذاکره کنیم و تحریم ها را برداریم،مگر قرار نبود با کدخدا مذاکره کنید حالا که می بینید کدخدا میدان خالی کرده است و متن برجام را بر زیر جام های زهرشان گذاشتند چه می خواهید؟آمریکا و اروپایی ها قابل اعتماد نبودند نیستند و نخواهند بود.اگر قابل اعتماد بودند بعداز انقلاب بزرگ اسلامی، جنگ هشت ساله به راه نمی انداختند تا هزاران شهید و مفقودالاثر از جوانان این ملت عظیم را از دست بدهیم.مگر شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای هسته ای نمی توانستند پای میز مذاکره بروند!؟

چرا می توانستند ولی آنان اعتقادشان بر پایه های اصول نظام جمهوری اسلامی بنا بوده ، آنها گوش به فرمان رهبری بودند توصیه ی من این دیپلمات ها این است که درسی از یک خاطره ی شهید ابراهیم هادی بگیرند؛از ابراهیم هادی پرسیدند که چرا از جبهه برای دیدار امام (ره)نرفتی ایشان پاسخ دادند که ما رهبر را برای دیدن و مشاهده کردن نمی خواهیم،ما رهبر را می خواهیم برای اطاعت کردن من اگر نتوانستم رهبرم را ببینم مهم نیست بلکه مهم این است که مطیع فرمانش باشم و او از من راضی باشد . مگر درس های مقاومت شهداء انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم کم بود که هنوز هم یک عده خود را به خواب زده اند و راه حل مشکلات کشور را فقط در مذاکره می بینند، چرا الان شیرمردانی در بین دیپلمات های کشور وجود ندارد، مگر مقام معظم رهبری نگفتند که من به آینده برجام خوش بین نیستم !چرا کسی فرمان برداری نکرد!؟

برجام علاوه براینکه تحریم ها را برنداشت بلکه تحریمی بر روی تحریم ها گذاشت، همین مورد و موارد دیگر که طرف مقابل به هیچ کدام از آنها عمل نکرد مگر کافی نیست که عده ای، خود از حمایت های غلط برجام کنار بکشند و گوش به فرمان رهبری باشند؟

 اما با این همه ما ملت بزرگ ایران اجازه نخواهیم داد تا این تحریم ها بر زندگی معیشتی ملت شریف ایران تاثیری بگذارد، با استناد بر فرمایشات مقام معظم رهبری بر تولیدات با کیفیت خود ادامه و از تولیدات داخلی حمایت مضاعفی خواهیم کرد تا به هیچ برجام و یا مذاکره با اروپا و امریکا و هم پیمانانش نیازی نداشته باشیم.

ارسال نظرات