خبرهای داغ:
رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: استان قزوین بیش از ۱۰۰شهید روحانی دارد که به نسبت جمعیت بسیار ارزنده و آمار قابل ملاحظه ای می باشد.
کد خبر: ۹۰۱۷۱۸۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام نعمت الهی در همایش طلایه داران تبلیغ و یادواره ۱۱۰ روحانی شهید استان گفت: شهدا زنده هستند و طبق آیه شریفه از خدای خود روزی می گیرند و شهدا شمع محفل بشریت هستند و شهدای روحانی خصایص دیگری دارند که جهاد و شهادت را در عمل پیاده کردند.
وی ضمن اهمیت یادواره های شهدا افزود: شهدا عامل اتحاد مردم بوده و در تنگناها به داد مردم رسیدند، این هنر شهداست که زندگی جاودانه را برگزیدند تا بتوانند چراغ راه آیندگان برای هدایت به سمت رستگاری شوند.
این مسئول ادامه داد: استان قزوین بیش از ۱۰۰شهید روحانی دارد که به نسبت جمعیت بسیار ارزنده و آمار قابل ملاحظه ای می باشد.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: غفلت از مسیر و یاد شهدا جامعه را دچار خسران می کند، فرهنگ جهاد و دفاع مقدس را در حوزه شعار امسال اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی متوجه ما بوده تا بتوانیم با حمایت از کالای داخلی مدیریت کنیم معاش و اقتصاد را تا به صورت یک امر جدی مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام نعمت الهی در ادامه اظهار کرد: جامعه امروز در همه زمینه ها نیازمند اخلاق بوده تا بتوان در محیطی آرام برنامه ها و احکام عملیاتی و پاسخ داده شود، لذا برنامه تفسیر قرآن به صورت کلاس های مختلف برگزار شود تا به یک فرهنگ عامه تبدیل شود .
وی ادامه داد: از دیگر برنامه هایی که باید به آن توجه شود قرآن و تصحیح قرائت نماز می باشد و زکات از دیگر برنامه هایی بوده که مورد توجه می باشد و کمیته امداد به خوبی پیگیرشده و طبق آمار بزش از ۷میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان زکات جمع آوری شده است.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در بخش پایانی بیانات خود ابراز کرد: از دیگر برنامه هایی که باید مورد توجه قرار گیرد امر به معروف و نهی از منکر است تا بتوان بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش داد.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها