حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: ماه مبارک رمضان ماهی است که ابتدایش رحمت الهی،میانه اش مغفرت و پایانش آزادی از آتش جهنم می باشد.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۰۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از هرمزگان، نعیم اربابی با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای خودسازی دانست و گفت: درهای آسمان در اولین شب ماه مبارک رمضان گشوده می شود و تا آخرین شب آن بسته نخواهد شد و این ماه، ماه برکت و رحمت پروردگار است وما باید در این ماه نورانی نهایت استفاده های معنوی را ببریم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب افزود: ماه رمضان ماهی است که خداوند حسنات را در آن می افزاید و گناهان را پاک می کند و اگر انسان می دانست که در ماه رمضان خداوند چه برکاتی را قرار داده است آرزو می کرد که تمامی سال رمضان باشد.

وی با بیان این که بهار قرآن ماه مبارک رمضان است گفت: هر چیزی برای خود بهاری دارد وما باید از بهار قرآن به بهترین نحو استفاده کنیم چون در این ماه است که تقدیر و سرنوشت انسانها در آن رقم می خورد پس باید این ماه را به گونه ای به اتمام برسانیم که بهترین تقدیر ها را برای خود رقم بزنیم.

حجت الاسلام اربابی در ادامه اظهار داشت: در این ماه مبارک نباید از مستضعفین و نیازمندان و یتیمان غافل بود و باید از این اقشار ضعیف به نحو شایسته دستگیری کنیم و اجازه ندهیم خدای ناکرده اطرافیان و نیازمندانی که در کنار ما هستند شب را گرسنه به سر برند.

ارسال نظرات