با حضور باشکوه مردم از نقاط مختلف استان، مسؤولان، خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ورزشی، پیکر این مرزبان غیور تشییع و در گلزار شهدای امام‌زاده محسن روستای آردکلای بابل در جوار شهدا به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۰۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سعید انتظاری فوتبالیست بااخلاق بابلی که برای انجام خدمت وظیفه عمومی در نیروی انتظامی و در مرز نهبندان خراسان جنوبی مشغولِ پاسداری از مرزهای شرق کشور بود، هفته گذشته در حالی که به نگهبانی می‌پرداخت، بر اثر اصابت گلوله، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

 

با حضور باشکوه مردم از نقاط مختلف استان، مسؤولان، خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ورزشی، پیکر این مرزبان غیور تشییع و در گلزار شهدای امام‌زاده محسن روستای آردکلای بابل در جوار شهدا به خاک سپرده شد.

 

 

سیده‌ربابه رمضان‌نژاد مادر شهید فرامرز غلامی «از شهدای لشکر 25 کربلا در عملیات والفجر 6» و خواهر شهید سیدجمال رمضان‌نژاد «از سربازان شهید ارتش در عملیات فتح‌المبین» در گفت‌وگو با فارس، ضمن ابراز هم‌دردی با خانواده مؤمن انتظاری گفت: فرزند شهیدم را پس از سال‌ها انتظار در عالم رؤیا دیدم که ورودی حجله گلزار شهدا را باز کرده است، به او گفتم: «فرامرز جان! چرا حجله را باز گذاشته‌اید؟» گفت: «مادر جان! مگر نمی‌دانی ما مهمان داریم؟! سعید مهمان ماست».

 

 

وی افزود: وقتی فرامرز چنین پیامی به من داد، تصمیم گرفتم قبری که میان فرزند و برادر شهیدم برای خودم کنار گذاشته بودم را تقدیم به سرباز قهرمان سعید انتظاری کنم تا به خواسته فرزندم جامه عمل بپوشم.

یکی از دوستان سعید انتظاری در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه کتاب شهید ابراهیم هادی حال و روز سعید را متحول و تغییرات عجیب و محسوسی در حالات رفتاری وی ایجاد کرده بود، اظهار کرد: حقیقتاً با دیدن سعید، غم‌ها و مشکلات‌مان فراموش می‌شد، دورهمی‌های بیادماندنی در شب‌های قدر در مسجد امام حسین(ع) آردکلا داشتیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه سعید عاشق امام رضا(ع) و امام زمان(عج) بود، بیان کرد: رکوع، سجود و قنوت عاشقانه و خاضعانه سعید و اشک‌های هنگام مناجات او در مسجد، به نماز و عبادات دیگر نمازگزاران نیز شور و حال خاصی می‌بخشید.

وی پُر شدن مسجد محل را دغدغه همیشگی سعید خواند و تصریح کرد: همیشه می‌گفت واقعاً روزی می‌شود که مسجدمان همه شب‎‌ها مثل شب قدر مملو از جمعیت باشد؛ یکی از آرزوهای سعید این بود که یک روز پدر و مادرش را به پابوسی امام حسین(ع) ببرد.

 

 

 

یکی از دوستان دیگر سعید انتظاری در گفت‌وگو با فارس، بیان کرد: در روزهای اوج نبرد نیروهای مستشاری ایران در مقابل تکفیری‌های سوریه، حال و روز سعید دگرگون شده بود، حتی سر تمرین فوتبال هم نمی‌رفت و سرسختانه پیگیر اعزامش بود؛ بارها و بارها به سپاه مراجعه کرد تا نامش را در خیل مدافعان حرم قرار دهند؛ محرم سال گذشته برای رسیدن به حاجتش چندین روز به مشهد رفت و به امام رضا(ع) متوسل شده بود.

 

 این روزها که از هر قشری جویای احوال سعید انتظاری می‌شویم، همه از سجایای اخلاقی، تقوا و تدین این سرباز قهرمان می‌گویند و در حسرت فراق چنین جوان پاکی، اشک ماتم می‌ریزند.

پیگیری‌های خانواده این مرزبان دلیر و همچنین جمعی از مسؤولان، برای بررسی ویژه و اعلام شهادت وی همچنان ادامه دارد و امیدواریم خون چنین جوان خودساخته و ولایتمداری، پایمال نشود.

 

 

 سعید انتظاری خواهرزاده سهراب انتظاری «بازیکن اسبق پرسپولیس» متولد 1374 بود که سابقه حضور چندساله در رده‌های پایه باشگاه نساجی مازندران را در کارنامه خود داشت و همواره به اذعان مربیانش، از آینده‌های درخشان فوتبال معرفی می‌شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها