معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: طبق برنامه زمان‌بندی‌شده و بر اساس طرح جدید پروژه زیرگذر بهارستان تا تاریخ ۳۱ مرداد سال جاری به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۱۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمد مراد پور امروز پس از بازدید از زیرگذر بهارستان بابیان اینکه پس از دستور استاندار لرستان جهت برنامه‌ریزی لازم در راستای تسریع در عملیات اجرایی زیرگذر بهارستان و تکمیل و بهره‌برداری این پروژه شهری در کوتاه‌ترین زمان ممکن، چند جلسه کاربردی در این راستا برگزار شد اظهار داشت: پیرو تأکید فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا مبنی بر تسهیل درروند اجرای پروژه زیرگذر بهارستان از سوی موسسه جوادالائمه به‌عنوان مجری طرح، برای اتمام این پروژه همه امکانات و تجهیزات و مواد و مصالح موردنیاز تهیه شد.

وی گفت: ازآنجایی‌که در این پروژه شاهد محدودیت‌های منابع و همچنین وجود معارضین حقیقی و حقوقی بودیم و هزینه اجرای پروژه نیز بالابود لذا طرح موجود بازنگری و مهندسی ارزش در جهت کم کردن مبلغ و بهینه کردن کمی و کیفی فروش صورت گرفت.

وی عنوان کرد: طبق برنامه زمان‌بندی‌شده و بر اساس طرح جدید پروژه زیرگذر بهارستان تا تاریخ ۳۱ مرداد سال جاری به اتمام خواهد رسید.

مراد پور اظهار کرد: به‌منظور بررسی پروژه مطابق برنامه زمان‌بندی‌شده بنا داریم در فواصل زمانی کوتاهی از این پروژه بازدید به عمل‌آوریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات