خبرهای داغ:
با حضور سردار ربیعی؛

همایش فرماندهان و مدیران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد

کد خبر: ۹۰۱۷۳۱۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
همایش فرماندهان و مدیران سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با حضور سردار ربیعی معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، همایش فرماندهان و مدیران سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با حضور سردار ربیعی معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه برگزار شد.

سردار ربیعی در این همایش با تأکید بر اینکه شور انقلابی و بصیرت انقلابی باید حفظ شود، گفت: امسال انقلاب چهل سالگی اش را جشن می گیرد و به عبارتی دیگر در بهمن ماه سال جاری دهه پنجم انقلاب آغاز می شود؛ انقلابی که 40 سال پیروزی و مقاومت؛ شجاعت و دلیری و ایستادگی و ولایتمداری خود را به جهانیان اثبات کرد.

وی گفت: امام خامنه ای فرموده اند" سپاه مولود انقلاب است" و در جایی دیگر فرمودند "سپاه کهن می شود ولی کهنه نمی شود" و خوشبختانه این سپاه که مولود انقلاب است پا به پای انقلاب جلو می رود و به حق سپاه مجموعه ای منسجم از انسان های مؤمن، ولایتمدار و شجاع است.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه ادامه داد: اینکه امام خامنه ای "سپاه را مولود انقلاب می دانند" و  "سپاه ستون مستحکم خیمه انقلاب است" و یا امام خمینی(ره) فرموده اند "اگر سپاه نبود کشور نبود"؛ اینها جملات و نکاتی گرانسنگ و پرمغز است که نیاز به تفیسر در اتاق های فکر دارد.

سردار ربیعی با بیان اینکه پاسداران برای رضای خدا کار می کنند و حاضرند آبروی خود را برای انقلاب فدا کنند، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب سپاه در هر جا، مکان و زمان که ورود کرده است؛ عملکردی موفقیت آمیز داشته است که از جمله آن می توان به عرصه های سازندگی و یا صنعت هوایی سپاه اشاره کرد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران سه رکن و پایه اساسی دارد و آن عبارت است از اسلام، امات و ولایت و امت و مردم و وجود همین ارکان سه گانه بود که انقلاب در بهمن 57 به پیروزی رسید.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه با اشاره به حوادثی که انقلاب در طول 40 سال از پیروزی به چشم خود توسط دشمنان و مستکبران دیده است؛ گفت: انقلاب ظرفیتش گسترده و خداوند متعال هم نصرتش وسیع است.

سردار ربیعی با تأکید بر اینکه پاسداری از انقلاب از بستر سپاه یک افتخار است؛ گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که سپاه فرهنگ ساز و جامعه ساز شود؛ بنابراین اگر می خواهیم در جامعه نقش آفرین باشیم باید سپاه و بسیج بدون عیب باشیم و باید خودمان را ارتقا دهیم تا اثرگذاری مثبت در جامعه داشته باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها