امام جمعه اهر:

نبود فرصت‌های کارآفرینی از موانع اصلی توسعه اهر است

امام جمعه اهر در مراسم کلنگ‌زنی پروژه گردشگری هتل پنج ستاره این شهرستان، یکی از موانع توسعه منطقه را نبود فرصت‌های کارآفرینی و مراکز تولیدی و صنعتی عنوان کرد و گفت: برای حل این مشکل همه ما وظیفه داریم از سرمایه‌گذاران حمایت کرده و زمینه رغبت آنها را برای سرمایه‌گذاری در شهرستان فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۳۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده با اشاره به رشد بالای بیکاری در اهر،  خواستار تلاش بیشتر و حمایت جدی از سرمایه‌گذاران برای حل مشکلات اشتغال جوانان شد.

وی افزود: متأسفانه بیشتر مراجعات مردمی و خانواده‌ها به دفتر امام جمعه مشکل بیکاری جوانان‌ است که در این زمینه همه باید کمک کنیم و از انسان‌های خدوم و شایسته و تلاشگری مثل مهندس رضا مقیمی که با همت خود موجب شده جمعی از جوانان منطقه در این شهرستان مشغول کار شوند، قدردانشان هستیم.

حجت الاسلام حاجی زاده بزرگ‌ترین خدمت به نظام و انقلاب اسلامی را خدمت برای کمک به اشتغال منطقه و جذب جوانان در طرح‌های تولیدی دانست و اظهارداشت: انسان‌هایی مثل مهندس مقیمی با احسان و نیکوکاری و کارهای خداپسندانه گامی عملی برای خدمت به اشتغال منطقه برداشته است.

 عملیات اجرایی هتل پنج ستاره اهر در زمینی به مساحت 3 هزار و 700 متر و بازیربنایی 13 هزار مترمربع، با اعتبار پیش‌بینی قریب به 450 میلیارد ریال آغاز شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار