خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

باید مراقب باشیم خط سازش با آمریکا را دوباره در مذاکره با اروپا ترسیم نکنند

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استکبارستیزی پیشانی نظام است با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: باید مراقب باشیم خط سازش با آمریکا را دوباره در مذاکره با اروپا ترسیم نکنند چراکه سگ زرد برادر شغال است و به کشورهای اروپایی نباید همچون آمریکا اعتماد کرد.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۵۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

باید مراقب باشیم خط سازش با آمریکا را دوباره در مذاکره با اروپا ترسیم نکنندبه گزراش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی امروز در همایش طلایه داران روحانیون و مبلغین با اشاره به فلسفه حوزوی شدن خود اظهار داشت: گاهی یک سخن و یا برخورد سرنوشت یکی فرد را تغییر می‌دهد و چه بسا که با او می تواند قدم‌های مؤثری بردارد.

وی با بیان اینکه روحانیون باید در کنار منبر و نماز جماعت، نوشتن و تبلیغ، تحصیل و تدریس در صدد شناخت نیروهای ارزشی و تشویق آنها برای ورود به حوزه‌های علمیه باشند، گفت: این خدمتی بسیار بزرگ، نقطه قوت و قدم بزرگ در راه دین است که علمای موفق اینچنین خدماتی ارائه دادند تا سلسه روحانیت دست به دست هم داده و دین مردم را نگه داشتند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان با اشاره به شکل‌گیری انقلاب اسلامی و نقش روحانیون در این زمینه عنوان کرد: 35 میلیون ملت ایران به گونه‌ای تربیت شدند که بعد از 14 قرن فاصله با ائمه معصومین(ع) حاضر به جنگ و دفاع برای دین خدا شدند و در این مسیر تا پای جان ایستادگی کردند.

وی تاکید کرد: روحانیون نباید به دلیل مشکلات مادی و سختی‌ها در امر تبلیغ دین خسته شوند هرچند آنها به خاطر خدا ترسی و اینکه آبروی لباس روحانیت را نبرند مشکلات فراوانی را متحمل می‌شوند.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه روحانیون تنها با خدا معامله کرده‌اند که باید در هر مسئولیت و زمانی این معامله را تجدید کنند، اضافه کرد: در جریان مشکلات طلاب و روحانیون هستم اما بر حسب آیات قرآن نعمتی بالاتر از خدمت قرآن بودن، قرآن خواندن و فهمیدن کلام خدا نیست و زندگی دنیایی طولی ندارد که غصه مادیات را خورد.

وی با اشاره به اینکه روحانیون و طلبه‌ها نباید خود را با بضاعت مالی معامله کنند، افزود: جوان 17 ساله وارد جبهه نبرد می‌شود و جان خود را در راه اسلام و قرآن فدا می‌کند بنابراین نباید طوری باشد که فردای قیامت به حال او غبطه بخوریم و چقدر زشت و ناپسند است که یک روحانی دیگران را به ارزش‌ها دعوت کند اما فردای قیامت خود در حسرت باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر تقویت تبلیغات دینی بیان داشت: همه شما باید تبلیغ داشته باشید و از خداوند بخواهیم که در ماه مبارک رمضان اخلاص و ایثار و از خود گذشتگی و خدامحوری را که به شهدا عطا کرد نصییب ما گرداند.

وی با بیان اینکه دشمن سعی در نارضایتی مردم از انقلاب دارد خطاب به مبلغین و روحانیون گفت: وظیفه شما است تا در ماه مبارک رمضان در منبرها به تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام بپردازید چراکه برخی سعی در ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام دارند.

موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه اگر انقلاب ضعیف شود و کنار رود، همچون افغانستان و سوریه ناموس و اموال و جان ما امنیت نخواهد داشت، اضافه کرد: مردم باید به این آگاه باشند که در گذشته زیردست آمریکا و استکبار بودیم و این انقلاب با خون هزاران شهید رقم خورده است.

وی حفظ اصل انقلاب را از اوجب واجبات دانست و یادآور شد: مبلغان و روحانیون وظیفه حفظ اصل انقلاب را بر عهده دارند که باید در منبرهای خود به این مهم توجه کنند و اگر چنانچه مردم نقاط ضعف دولت را عنوان کردند و نسبت به عملکرد آنها انتقاد داشتند آن را بپذیرید ضمن اینکه یادآوری کنید که دولت‌ها رفتی هستند و اصل نظام مهم است؛ و مطالبات را از دولت بیان کنید و امید به نظام را در مردم افزایش دهید.

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان با بیان اینکه استکبارستیزی پیشانی نظام است با اشاره به خروج آمریکا از برجام تصریح کرد: باید مراقب باشیم خط سازش با آمریکا را دوباره در مذاکره با اروپا ترسیم نکنند چراکه سگ زرد برادر شغال است و به کشورهای اروپایی نباید همچون آمریکا اعتماد کرد.

وی در ضمن درخواست از روحانیون و مبلغان دینی در تبیین و تشریح بیانات رهبری خاطرنشان کرد : مردم را در جریان مسائل قرار دهید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار