مدیرکل روابط و امور بین‌الملل استانداری مرکزی:

همایش تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان با محوریت شهدای این حوزه برگزار شد

مدیرکل روابط و امور بین‌الملل استانداری مرکزی گفت: در ادامه برنامه‌ اجرایی سال گذشته و دیدار با 650 خانواده شهید استان مرکزی که برای اولین بار در کشور اتفاق افتاد، تصمیم بر آن شد که یکی از محورهای برنامه‌های هفته روابط عمومی را شهدای روابط عمومی و تبلغیات قرار دهیم.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۵۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

مصطفی عرب مدیرکل روابط و امور بین‌الملل استانداری مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان روابط عمومی‌ها در استان مرکزی برای پنجمین سال متوالی در اراک خبر داد و گفت: باتوجه به نامگذاری 27 اردیبهشت‌ماه به نام روز روابط عمومی برنامه‌های متعددی با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی به این منظور در سطح استان تدارک و اجرایی می‌شود.

وی افزود: برگزاری سلسله میزگردهای بررسی خلاصه وضعیت و عملکرد روابط عمومی‌ها در رسانه‌های استان است؛ روابط عمومی و چالش‌ها، روابط عمومی‌ها و تعامل با رسانه و ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها و وظایف آن‌ها در قبال دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا از جمله محورهایی است که در این میزگردها به میزبانی تعدادی از رسانه‌های استان برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط و امور بین‌الملل استانداری مرکزی با اشاره به اینکه اولین سری از این سلسله میزگردها به میزبانی خبرگزاری ایرنا با محوریت فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی روابط عمومی‌ها برگزار شد، تصریح کرد: تلاش داریم که این سلسله میزگردها را به شکل مرتب برگزار کنیم.

وی دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته روابط عمومی‌ها را با محوریت شهدا عنوان کرد و افزود: همه ما در چارچوب نظام مقدس انقلاب اسلامی، اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنیم و طراز ما طراز انقلاب، شهدا و آرمان‌های و ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بوده لذا در ادامه برنامه‌ اجرایی سال گذشته و دیدار با 650 خانواده شهید استان مرکزی که برای اولین بار در کشور اتفاق افتاد، تصمیم بر آن شد که یکی از محورهای برنامه‌های هفته روابط عمومی را شهدای روابط عمومی و تبلغیات قرار دهیم.

عرب با اشاره به اینکه تجلیل از خانواده شهیدان «بابایی» و «ثامنی» به عنوان شهدای حوزه روابط عمومی از دیگر برنامه‌های این همایش بود، ادامه داد: فعالان حوزه روابط عمومی این افتخار را دارند که دو تَن از شهدای این استان از حوزه روابط عمومی و تبلیغات هستند؛ شهیدان بابایی و ثامنی از جمله شهدای این حوزه هستند؛ به این منظور ویژه نامه‌ای به همین مناسبت تهیه شده است و کلیپی از زندگی و فعالیت‌های شهید «ثامنی» به عنوان اولین شهید روابط عمومی سپاه در دفاع مقدس با همکاری رسانه و خبرگزاری ایرنا آماده شده که امیدواریم با همکاری روابط عمومی سپاه روح‌الله این کلیپ آماده و منتشر شود.

مدیرکل روابط و امور بین‌الملل استانداری مرکزی به شعار سال هم اشاره و تصریح کرد: به منظور تبیین شعار سال و لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال ویژه برنامه اصلی گرامیداشت این هفته را در دو واحد تولیدی شرکت شهرک‌های صنعتی غیردولتی حاجی‌آباد برگزار کردیم.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این همایش در این شهرک صنعتی حاجی‌آباد اراک در حقیقت این بود که به عنوان بخشی از جامعه رسانه و گروه‌های مهم و اثرگذار جامعه در کنار تولید به عنوان عضوی از این جامعه هستیم و اعلام کنیم که 137 روابط عمومی فعال استانداری مرکزی در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، بهداشت و درمان، سیاسی و ...همگی آماده هستیم که موضوع تولید را به عنوان یکی از محروهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب حمایت کنند.

عرب تجلیل از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی را از دیگر بخش‌های اجرایی برنامه این همایش مطرح کرد و گفت: از پیشکسوتان این حوزه در عرصه‌های مختلف برای پنجمین سال متوالی تجلیل کردیم و از 20 روابط عمومی برتر که در سطح کشوری و استانی برتر شناخته شده بودند به شکل ویژه تجلیل بعمل آمد.

مدیرکل روابط و امور بین‌الملل استانداری مرکزی حضور فعالان حوزه روابط عمومی به همراه خانواده‌هایشان در شبکه استانی را از دیگر برنامه‌های اجرایی برای این هفته مطرح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات