مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):

ایران در منطقه قدرت برتر را دارد/ با خروج امریکا از برجام دستاوردهای نظام و انقلاب نابود نمی‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: با اعلام خروج از برجام نباید تصور کرد دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی نابود شده است.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۶۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی امروز در جلسه توجیهی و ابلاغ برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در سال ۹۷  اظهار داشت: رسالت اصلی حوزه نمایندگی در سپاه ایجاد و تعمیق معنویت است بنابراین ماه رمضان ماه اصلی کار ماست. عده‌ای از این ماه به عنوان فرصتی برای توشه آخرت و وسیله عروج خود و اصلاح حیاتشان استفاده می‌کنند و برخی با بی‌تفاوتی از این ماه می‌گذرند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به شرایط حساس کنونی اشاره کرد و افزود: وضعیتی که نظام جمهوری اسلامی در آن قرار دارد بسیار حساس است ما در زمانی قرار داریم که دشمن نمی‌تواند دست برتر را داشته باشد. زمانی صهیونیست در سوریه و لبنان هر کاری که می‌خواست انجام می‌داد، ولی حال به تعبیر رهبر معظم انقلاب دیگر دوران بزن در رو تمام شده است و ما در منطقه نسبت به رقبا و دشمنان قدرت برتر را داریم.

حجت الاسلام حسینی ابراز داشت: با اعلام خروج از برجام نباید تصور کرد دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی نابود شده است نه تنها اینطور نیست بلکه این برای ما یک فرصت محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: افکار التقاطی و حرکت نفاق انقلاب را خالص و تبدیل به یک فرصت کرد؛ جنگ تحمیلی یک تهدید جدی بود، ولی با ایثارگری رزمندگان اسلام به یک فرصت تبدیل شد تحریم‌ها هم می‌تواند برای ما یک فرصت باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) با اشاره به پیچیدگی‌های جنگ نرم گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس یک مزاحم به نام بنی صدر وجود داشت که جبهه خودی یک صدا و با اتحاد یکدیگر در مقابلش ایستادند، ولی در جنگ نرم چندین بنی صدر و چندین حزب و جبهه داریم.

وی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان زیادی داشتیم که به دنبال براندازی نظام و انقلاب بودند و ما دائما انرژی خود را صرف خنثی کردن توطئه‌های دشمن کردیم و امروز نیز دشمن به دنبال دوقطبی کردن نظام است.

حجت الاسلام حسینی به دستورات و سفارشات قرآن کریم نسبت به مقاومت در برابر دشمن پرداخت و افزود: قرآن کریم می‌فرماید مبادا دوستی با یهود و نصارا شما را از خدا و جبهه حق دور کند. باید در مقابله با دشمن ایمان به تحقق وعده‌های الهی را در خود زنده کنیم چرا که عزت نزد خداوند است و اگر از او دور شویم دیگر ما را یاری نخواهد کرد.

وی اظهار داشت: امریکا با ما فقط بر سر هسته‌ای مشکل ندارد و این موضوع فقط یک بهانه است. مشکل استکبار با ما به دلیل عقایدمان است و زمانی دست از سر ما برمی‌دارند که مثل خودشان شویم.

در پایان برنامه برخی از مسئولین معاونت‌های حوزه نمایندگی نظرات و پیشنهاداتی مطرح کردند که مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار