معاون سیاسی -امنیتی استاندار در نشستیک میلیارد تومان برای ساماندهی زنان سرپرست خانوار استان با خبرنگاران از تخصیص یک میلیارد تومان برای ساماندهی زنان سرپرست خانوار به سازمان فنی و حرفه‌ای این استان خبر داد و گفت:دولت برای اولین بار برای آموزش اشتغال زنان بی‌سرپرست حاشیه شهر‌ها این اعتبار را تخصیص داده است.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۹۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
محمدکاظم نظری ضمن اظهار تاسف از طولانی شدن کار جستجو و انتقال پیکر‌های جان‌باختگان سانحه هوایی یاسوج افزود: تاکنون بقایایی از اجساد حدود ۶۰ نفر پیدا شده و اجساد ۶ نفر باقیمانده است که کار جستجو درمحل وقوع حادثه تا پیدا شده اجساد این ۶ نفر ادامه دارد.
وی به موضوع تبلیغات زودهنگام انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در برخی از حوزه‌های انتخابیه اشاره کرد و
گفت: این کار غیر قانونی است وهیچ کاندیدایی حق تبلیغات زود هنگام ندارد و دستگاه‌های نظارتی وزارت کشور و شورای نگهبان نیز تذکراتی را به برخی از این کاندیدا‌ها داده‌اند.
معاون سیاسی - امنیتی استاندارکمبود آب را یکی از چالش‌های مهم استان بیان کرد و افزود: متاسفانه کمبود آب در استان به بحرانی جدی تبدیل شده است که باید در این زمینه راهکار‌های مطلوب ارائه کرد.
نظری به شایعات زلزله‌های اخیر در مرکز استان و شهرستان دنا هم اشاره کرد و گفت: این شایعات سبب بروز نگرانی در بین مردم شده است و مردم نباید به این شایعات دامن بزنند.
وی بحث طایفه‌گرایی را از آسیب‌های جدی استان برشمرد و ادامه داد: اگرچه بحث طایفه‌گرایی محاسن و معایبی دارد، اما در استان ما معایب آن بیشتر از محاسن آن است.
معاون سیاسی ـ. امنیتی استاندار افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بحث مقابله با قومیت‌گرایی خوب عمل کرده و با برخی از مدیران طایفه‌گرا نیز برخورد کرده است.
نظری با بیان اینکه ایجاد احزاب سیاسی در استان مهمترین راهکار برای مقابله با طایفه گرایی است گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در ردیف استان‌های کمتر توسعه یافته است و سیر به سوی مسائل حاشیه‌ای منجر به عقب ماندگی بیشتر می‌شود.
نظری نقش اصحاب رسانه و نخبگان در کاهش التهابات و فاصله گرفتن از مسائل حاشیه‌ای را تاثیرگذار خواند و افزود:برای ایجاد وحدت و کاهش معضلات اجتماعی در استان به همراهی همیشگی نخبگان و اصحاب رسانه نیاز است.
وی گفت: نا امید کردن مردم به نفع نظام نخواهد بود و مردم باید به این نظام امیدوار باشند که می‌طلبد تشکل‌های غیردولتی با اجرای برنامه‌های نشاط آور امید را به مردم انتقال دهند.
ارسال نظرات