۶ مسافر هواپیمای تهران ـ یاسوج همچنان مفقود الاثر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وپیدا نشدن بافتی از ۶ مسافر هواپیمای تهران ـ یاسوج بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۱۲ بافت انسانی مجزا از ۶۰ جانباخته هواپیمای ATR تاکنون پیدا شده است، گفت: هیچ بافتی از ۶ مسافر این پرواز پیدا نشده است.
کد خبر: ۹۰۱۷۴۰۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
امان‌الله جهانبین افزود: از ابتدای سقوط هواپیمای تهران-یاسوج ۲۲۷ تیم امدادی واکنش سریع از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان، مرکزی، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، زنجان، اردبیل، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و نیرو‌های محلی عازم ارتفاعات دنا شدند.
وی گفت: در این مدت ۹۰۹ نیروی امدادی و عملیاتی، ۷۰۵ نفر امداد کوهستان، ۶۰ متخصص یخ و برف و ۱۲۰ نیروی محلی به ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیما اعزام شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۴ فروند بالگرد در عملیات امدادی ارتفاعات دنا خبر داد و افزود: در این مدت ۱۷۱ سورتی پرواز در قالب ۱۳۳ ساعت انجام شد.
جهانبین با تاکید بر اینکه عملیات جستجوی پیکر جانباختگان در دنا ادامه دارد، گفت: در چند روز گذشته به دلیل شرایط جوی نامناسب عملیات متوقف شده که به محض مساعد شدن هوا عملیات از سر گرفته می‌شود.
وی با بیان اینکه در برحی مناطق دنا و در محل سقوط هواپیما بیش از ۴ متر برف وجود دارد، اضافه کرد: نمی‌توان زمان دقیقی برای پایان عملیات در دنا اعلام کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار