خبرهای داغ:
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: بخش خصوصی عهده دار برگزاری نمایشگاه تجاری استان قم در شهر نجف اشرف است و زمان برگزاری این نمایشگاه ۲۵ آبان ماه پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۰۱۷۴۱۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
برگزاری نمایشگاه تجاری استان قم در شهر نجف اشرف
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر محمدی چهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه تجاری استان قم در عراق اظهار کرد: بخش خصوصی عهده دار برگزاری این نمایشگاه در شهر نجف اشرف است، زمان برگزاری نمایشگاه ۲۵ آبان ماه بوده و دولت از برگزاری آن حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: برخی از فعالان اقتصادی استان قم به لبنان اعزام شدند تا در نمایشگاه هفته فرهنگی قم در لبنان اقدام به برندسازی کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: بخش خصوصی اگر بخواهد در نمایشگاه‌های خارجی شرکت کند، مورد حمایت سازمان توسعه تجارت قرار خواهد گرفت، همچنین اعزام هیأت‌های تجاری از استان قم به کشور‌های خارجی را در دستور کار داریم و هیأت‌های تجاری خارجی را هم در استان قم پذیرش می‌کنیم.

محمدی چهر برگزاری نمایشگاه‌ها در استان قم را گامی برای تبلیغ کالای ایرانی دانست و تصریح کرد: با شرکت فعالان اقتصادی استان قم در نمایشگاه‌های خارجی به دنبال ترویج کالا‌های تولید داخل و استان قم در جهان هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان توسعه تجارت برای ایجاد نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها در بازار‌های هدف صادرات به بخش خصوصی کمک می‌کند.
ارسال نظرات