خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز:

انقلابی گری حرکت در مسیر شهدا/ استکبار طبل توخالی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز در جمع مدیران نمایندگی حوزه های این ناحیه، گفت: انقلابی گری یعنی حرکت در راه انقلاب، مرام و مکتب امام و شهداست.
کد خبر: ۹۰۱۷۴۲۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: انقلابی گری شاخصه مهمی است و هر زمان به این راه و رسم توسل کردیم حرکت قابل ملاحظه ای رو به جلو داشتیم.

وی ارتقای بصیرت و معرفت دینی را شاخصه مهم و نقطه قوت و قدرت بسیج و سپاه دانست و اظهارداشت: باید این شاخصه ها به نحو شایسته تقویت شود چراکه دشمنان انقلاب همه توطئه ها و دسیسه های خود را برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی بکار بسته است بنابراین نیاز مبرم به این روحیه انقلابی گری و بصیرت داریم.

حجت الاسلام فیضی زاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دشمنی استکبار، بیان کرد: دنیای استکبار فقط با روش تبلیغات و فرافکنی از خود کدخدا ساخته اند ولی مطمئن باشید که آن ها طبل تو خالی هستند و توانایی مقابله با کشورهایی که پایه مردمی دارند و دارای رهبر و راهنما هستند، ندارند.

 وی یادآور شد: رژیم غاصب صهیونیسمی که ادعا دارد گنبد آهنین دارد و هیچ جنبده ای نمی تواند از بالای آن رد شود حتی نتوانست موشک های سوریه را منهدم کند و همه موشک ها به مقر نظامی شان برخورد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها