اخطار جدی فرماندار مریوان به شرکت انبار‌های عمومی/ نامه فوری شفیعی به تامین اجتماعی جهت احقاق حق کارگران مرز باشماق

فرماندار مریوان در نامه‌ای به سازمان تامین اجتماعی خواستار رسیدگی فوری به مشکلات یک ساله کارگران ترانشیمنت مرز باشماق مریوان شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۴۸۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد شفیعی فرماندار مریوان بدنبال عدم توجه به اخطار‌های گذشته شرکت موسوم به انبار‌های عمومی به اجرای تعهدات خود در نامه‌ای فوری از سازمان تامین جتماعی مریوان خواست به فوریت در محل ترانشیمنت پایانه مرزی باشماق مستقر و نسبت به بررسی وضعیت نحوه فعالیت کارگران تخلیه و بارگیری (بیمه، میزان ساعت کار، لباس، کفش، کیفیت محل کار، تعهدات انبار‌های عمومی و ...) اقدامات قانونی را با رعایت زمان فوریتی صورت گیرد.

در نامه فرماندار مریوان به سازمان تامین اجتماعی آمده است شرکت انبار‌های عمومی از اوایل سال ۹۶ در مکان مذکور فعالیت و درآمد زایی داشته است، اما تاکنون نسبت به تعهدات خویش هیچ گونه اقدام عملی انجام نداده است.

در سفر سال گذشته استاندار کردستان به مرز باشماق تعداد زیادی از کارگران این مرز از شرکت انبار‌های عمومی بدلیل عدم پایبندی به تعهدات خویش اعتراض کردند و خواستار احقاق حق و رفع مشکلات خود شدند، اما تاکنون با وجود گذشت ماه‌ها از سفر بهمن مرادنیا هیچ کدام از تعهدات این شرکت محقق نشده است و این امر منجر به اعتراض کارگران ترانشیمنت باشماق شده است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات