آیین سی و چهارمین یادواره بزرگداشت مقام معلم در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۴۹۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش سرویس  فرهنگیان خبرگزاری بسیج، آیین سی و چهارمین یادواره بزرگداشت مقام معلم با حضور آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان، حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین، روسای آموزش و پروش نواحی و معلمین سراسر استان در سالن اجتماعات خانه معلم برگزار شد.

این مراسم در راستای تکریم و بزرگداشت مقام معلم برگزار شد. در ابتدای این مراسم محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه به بیان جایگاه ان در اسلام پراخت .

در ادامه آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تبیین وظایف اصلی معلمین بر حزبی و جناحی نبودن دستگاه آموزش و پرورش تاکید کرد.

همچنین حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه‌های پیش بینی شده برای آموزش و پرورش، بر اجرایی شدن سند تحول بنیادین تاکید کرد.

تجلیل از معلمین دوره اول و دوم آموزش و پرورش استان و معلمین نمونه، اجرای سرود، موسیقی سنتی، برگزاری نمایشگاهی از اثار و تولیدات هنراموزان فنی و حرفه‌ای سراسر استان، و تجلیل از معلمین نمونه از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این مراسم بود.

ارسال نظرات