خبرهای داغ:
در همایش تجلیل از فرهنگیان مطرح شد،

معلمان فرزند شهید بهترین معلمان نظام تعلیم و تربیت هستند

همایش تجلیل از فرهنگیان فرزند شهید در راستای برگزاری کنگره‌ی 3 هزار شهید استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۵۱۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش تجلیل از فرهنگیان فرزند شهید در راستای برگزاری کنگره‌ 3 هزار شهید استان قزوین با حضور مسوولان از جمله سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش و احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.
در این مراسم، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا گفت: خانواده‌های معظم شهید قدر خود را بدانند زیرا شان و منزلت آنها در کشور ما والاست.
در ادامه این مراسم، خیرالله رحمانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: شهدا انسان‌های ملکوتی بوده و با رسیدن به مقام شهادت به منزلگاه ملکوتی خود رجعت کردند.
وی با بیان اینکه شهدای ما نسبت به همه‌ی انسان‌ها متفاوت بودند، افزود: آنها ویژگی‌های اخلاقی منحصر به فردی داشتند که برای آحاد جامعه الگوست.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون شهداست، گفت: همه‌ی مسوولان بایستی در خدمت کردن به بازماندگان شهیدان تلاش کنند تا بتوانند ذره‌ای از رشادت‌های آنها را جبران کنند.
رحمانی با بیان اینکه معلمان فرزند شهید بهترین معلمان نظام تعلیم و تربیت هستند، افزود: ما از زحمات آنها به منظور پرورش دانش‌آموزان امروز و فردا در آموزش و پرورش قدردانی می‌کنیم.
در ادامه این مراسم، محمداسماعیل طاهرخانی مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند، گفت: همه‌ی ما مدیون صبر و استقامت این خانواده‌ها هستیم و تا ابد ایثارگری‌های آنها را فراموش نخواهیم کرد.
در این مراسم برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه و تجلیل از فرهنگیان فرزند شهید با اهدای لوح تقدیر و هدایایی برگزار شد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها