خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی:
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: خطری که امروز انقلاب اسلامی را تهدید می کند جریانی است که توجه یا تعمد دارد که حرف های رهبری بر زمین بماند.
کد خبر: ۹۰۱۷۵۲۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رحیم آبادی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در مراسم اربعین بصیری پور اولین شهید مدافع حرم استان اظهارداشت:  امروز ما در عصر امام زمان(عج) به سر می بریم. ایشان باب الله هستند. ماه شعبان که باب الله و ولی الله در آن نباشد در پایان به ضیافت الله ختم نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: در بین انسانها چقدر در بخش قلبی و فردی توجه به امام زمان(عج) وجود دارد. امروز در این بخش زمینه شبهات دشمن زیاد شده است.

رحیم آبادی افزود: ظهور منجی برای انسانهایی که در جهان ظلم و نفاق دارند جای ترس و برای منتظران واقعی و نیروهای مخلص و متدین جای خوشحالی دارد.

وی عنوان کرد: چانچه ائمه اطهار علیهم السلام معرفی کردند امام زمان(عج)  حی، حاضر، قادر، غصه دار  و غایب از نظر ما است تا ما بتوانیم اسلام را قطره قطره درک کنیم تا به اوج قله های رفیع برسیم.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ابراز داشت: نعمت های الهی به عیان قابل حس و لمس در ایران اسلامی فراوان است اما آنچه که از انقلاب اسلامی خواسته خداوند است تشکیل حکومت الهی است که هنوز محقق نشده است.

وی ادامه داد: نسخه ای که هرجا اتفاق افتاده برکاتش از شمارش بیشتر شده است نمونه شفاف و وعده داده شده انقلاب اسلامی ایران است چون ارکانش در اوج حکومت دینی کار می کنند.

رحیم آبادی با بیان اینکه در عرصه های مختلف این کشور برای سیر کردن شکم ها تنها نیامده است و عظمت و عزت ها به ما داده است یادآور شد: روزی سران کشورهای بیگانه در کشور ما بدون اطلاع شاه جلسه می گرفتند اما امروز جبهه مقاومت، خون های پاک و ایستادگی مبتنی بر هیهات من الذله در خارج از مرزها چه کرده است؟

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی مبری از خطرات و آسیب ها نیست آن آسیبی که انقلاب پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) را ساقط کرد. امروز جبهه مقاومت تنها جبهه بدنی و سخت در مرزها نیست بلکه جبهه درونی بیشتر مورد تاخت و تاز دشمنان است.

این کارشناس مذهبی اظهارداشت: ده ها سال است که رهبر انقلاب هشدار می دهند که مردم مواظب باشید که گرفتار توطئه انگلیسی به حسب ظاهر نشوید.

وی افزود: این مملکت صاحبش خداوند است و اقتدا به معارف الهی ما را به اینجا رسانده است. مردم و مسئولین رکن دوم هستند که باید درست کار کنند.

رحیم آبادی با تأکید براینکه شرک امروز بزرگترین آسیب و تهدید برای حکومت الهی است اظهارداشت: پاره کردن قرآن مسئله ای زجر آور است اما در مقابل پاره کردن معارف قرآن سهل است.

وی با بیان اینکه مسلمانانی که به همه آیات قرآن توجه نکنند مورد عذاب واقع می شوند گفت: اسلام دین رحمت، مودت، عشق و روحانیت است اما آیا مسلمان برای مبارزه با حیوانات وحشی و موزی خانه خودش را محافظت نمی کند ؟

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ادامه داد: دین اسلام سیم خاردار برای حفاظت در نظر گرفته است اما متاسفانه برخی از آیات صریح قرآن در این زمینه غفلت می کنند.

وی با بیان اینکه بزرگترین دشمن در درون ما است و شیطان لحظه ای از فریب انسان غافل نیست متذکر شد: جبهه بیرون که نظام اسلامی را تهدید و مسلمانان را به ذلت و نابودی می کشاند مشرکین، کفار و منافقین هستند.

رحیم آبادی اظهارداشت: جبهه های مشرکین، مؤمنین غافل و منافقین بیشتر صدمه می زنند اما اگر در درون آسیب نداشته و مورد نفوذ قرار نگیرید آسیب نمی بینید.

وی تصریح کرد: خطری که امروز انقلاب اسلامی را تهدید می کند جریانی است که توجه یا تعمد دارد که حرف های رهبری بر زمین بماند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا علیه السلام افزود: امروز اتحاد، همدلی و تعامل بین مسئولین در سطوح مختلف وجود دارد اما به معنی بی خیالی ما نیست چون ملت ما صدمه خورده است.

 وی با تأکید بر اینکه خطرها جدی است خطاب به روحانیون و واعظین گفت: در منابر و خطبه ها از جریان نفاق و دشمن شناسی غفلت نکنید. امروز هدف دشمن تخریب روحانیت است.

رحیم آبادی با بیان اینکه جریان نفاق حکومت پیغمبر را از ریشه کند افزود: باید ترجمه سوره منافقین توجه کرد. در قرآن کریم خداوند پیامبر را به مجاهدت با جریان نفاق به جدیت و صراحت امر کرده است.

وی با تأکید براینکه ملاک و شاخص ما مقام عظمای ولایت است گفت: ایشان مسلم ابن عقیل امام زمان(عج) است. اطاعت محض از ایشان بر ما واجب است و باید جریانی را که ملازم و سرباز ولی فقیه از جمله بصیری پورها هستند هدایت و همراهی کرد.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه کسانی با ولایت فقیه فاصله، زاویه یا اختلاف از روی غفلت یا غیر آن دارند تأکید کرد: نسخه قرآن است که با کسی در هر جایگاه و لباسی که فهمیدید با ولایت فقیه زاویه دارد مسامحه نکنید و علم خود را اظهار و نگذارید مردم از روی غفلت انقلاب را دست نااهلان و نامحرمان بسپارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها