خبرهای داغ:
انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس یک خطای بزرگ راهبردی بوده و در کنار سایر شکست های خفت بار آنان در منطقه ماشین جنگی اسرائیل و شبکه‌های تروریستی مورد حمایت آنان را هدف خشم انقلابی ملت‌های منطقه قرار داده و زمین‌گیر خواهد ساخت.
کد خبر: ۹۰۱۷۵۴۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور بیانیۀ محکومیتی شدید نسبت به کشتار بیرحمانۀ فلسطینیان مظلوم به دست غاصبان صهیونیست اعلام کرد :

 انتقال سفارت امریکا به بیـت المقدس اقدام خبـاثت آمیـز علیه صلح و آزادی قدس شریف است.

انتقال سفارت ایالات متحده آمریکا به قدس شریف و به رسمیت شناختن این شهر مقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی ، جلاد و کودک‌کش صهیونیستی که در هفتادمین سالروز تشکیل غده سرطانی اسرائیل در قلب جهان اسلام صورت پذیرفت « روز نکبت » دیگری را در تاریخ معاصر بشریت رقم زد.

 بی‌تردید اقدام شرورانه و شیطانی ترامپ ، عالم انسانیت به ویژه امت رسول الله و جهان اسلام و دنیای به اصطلاح عرب را در برابر یک آزمون بزرگ تاریخی دیگری قرار داد .

 امروز ملت مظلوم و مسلمان فلسطین که همزمان با این مصیبت ، تحت تهاجم وحشیانه و قرون وسطایی دژخیمان رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و طی هفته‌های گذشته هزاران تن از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی « بازگشت » در غزه به خاک و خون کشیده‌اند ، چشمان خود را به واکنش‌های ملت‌ها و دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی دوخته‌اند.

 در این رهگذر رژیم صهیونیستی و حامیان عربی و غربی آن بدانند انتقال و استقرار سفارت آمریکا به بیت‌المقدس یک خطای بزرگ راهبردی بوده و در کنار دیگر شکست‌های خفت‌بار آنان که طی سال‌های گذشته در جبهه مقاومت اسلامی به ویژه در سوریه ، عراق و به تازگی در صحنه انتخابات لبنان متحمل شده‌‌اند ، فایده‌ای نداشته و ماشین جنگی اسرائیل و شبکه‌های تروریستی مورد حمایت آنان را هدف خشم انقلابی ملت‌های منطقه قرار داده و زمین‌گیر خواهد ساخت.

 صهیونیست‌های اشغالگر و جنایت‌پیشه ، بیش از هر زمان دیگر در هفتاد سال گذشته دریافته‌اند سیاست « مشت آهنین» مدت‌ها است مقهور ارادۀ خلل‌ناپذیر جبهه مقاومت به ویژه انتفاضه مردم فلسطین شده و فاقد هرگونه کارایی است و به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک از صحنه واقعیت محو خواهد شد.

ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقبیح اقدام کاخ سفید در انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و محکومیت شدید جنایت این روز توسط رژیم تروریست پرور صهیونیستی در به شهادت رساندن و به خاک و خون کشیدن جمع کثیری و زخمی کردن بیش از 2700 تن از فلسطینی‌های نوار غزه ، این جنایت خبیثانه را از روی ترس و درماندگی و استیصال رژیم غاصب صهیونیستی از محور مقاومت و شکست در طرح های اخیر خود و تاکتیکی برای فرار رو به جلو و از فشار افکار عمومی هوشیار و وجدان های آگاه و بیدار جهانی دانسته و و آن را نمایشی مضحک و بی خاصیت و اقدامی شرورانه قلمداد کرد .

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از سازمان‌های منطقه‌ای و جهانی مدعی حقوق بشر و همۀ ملت های آزاده و حقیقت طلب می‌خواهد تا در برابر این اقدام شرورانه ، موضع قاطعانه گرفته و ایستادگی کنند و فریاد اعتراض خود را به گوش آنان برسانند. دولت مستکبر و شیطان صفت امریکا و ترامپ جنایتکار نیز به خوبی این پیام مردم مظلوم فلسطین را دریافت داشته و به زودی تصویر زوال و نابودی صهیونیست غاصب را خواهند دید ، که این از وعده های تخلف ناپذیر الهی است .

 این شورا نیز از همۀ کشورهای آزاده و مسلمان می خواهد با فلسطینیان مظلوم و قهرمان همگام و همصدا شده و از انتفاضه پرشکوه آنان که با شجاعت جوانان غیرتمندش در شرایط تاریخ‌ساز و مرحله‌ای سرنوشت‌ساز قرار گرفته است ، حمایت جدی به عمل آورده و آنان را در بازگشت به سرزمین مادری و پایان اشغالگری یاری نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها