فرمانده سپاه ناحیه کلات علت اصلی ماندگاری و عدم زوال بسیج را فطری بودن و ولایت‌مداری آن دانست و افزود: جایگاه بسیج هر روز مستحکم‌تر و پابرجاتر از قبل است.
کد خبر: ۹۰۱۷۵۵۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرگرد محمد شریف  در نشست ابلاغ برنامه‌های بسیج به حوزه‌های مقاومت در سال ۹۷ ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان، توصیه به بهره برداری هر چه بهتر از برکات ماه مبارک نمود و همچنین در تشریح جایگاه بسیج بیان داشت: در دنیا خیلی اتفاقات می‌افتد و تشکل‌های ایجاد می‌شود  ولی طولی نمی‌کشد که اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند و از خاطره‌ها محو می‌شود؛ اما جایگاه بسیج هر روز مستحکم‌تر و پابرجاتر از قبل شده و با وجود گذشت ۴۰ سال از تشکیل انقلاب اسلامی، هنوز خللی در آن بوجود نیامده است.

فرمانده سپاه ناحیه کلات با اشاره به موفقیت نمایندگان مقاومت در انتخابات مجلس لبنان افزود: بسیج دیگر فقط مختص ایران نیست بلکه منطقه‌ای و جهانی شده و علت اصلی ماندگاری و عدم زوال آن، فطری بودن و ولایت مداری است.

وی در پایان، نقاط قوت بسیج را برشمرد و از بسیجیان و فرماندهان خواست که برای اعتلای مکتب بسیجی از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنند و به فرمان فرمانده کل قوا-امام خامنه‌ای- مد ظله العالی مبنی بر آتش به اختیار، لبیک گفته و پشتیبان همیشگی و حقیقی ولایت باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها