اولین مرحله فراخوانی گردان بیت المقدس با هدف سازماندهی بسیجیان در حسينيه الزهرا (سلام الله علیها ) سپاه ناحيه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۵۷۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛نخستين مرحله فراخواني بسيجيان گردان بيت المقدس حوزه امام علي (علیه السلام) سپاه ناحيه فارسان در حسينيه ناحيه انجام گرديد.

فرمانده گردان بيت المقدس هدف از برگزاري اين فراخواني را سازماندهي بسيجيان عنوان کرد و افزود : فراخواني بسيجيان گردان بيت المقدس معمولا در 5 مرحله انجام مي گردد که در نخستين مرحله سازماندهي بسيجيان انجام مي شود. سازماندهي بسيجيان از اهميت بسيار بالائي برخوردار است چرا که باعث مي شود در مواقع لزوم به بسيجيان دسترسي داشته باشيم و مهمتر اينکه هر بسيجي به وظيفه خود واقف خواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد: امروزه وجود نيروهايي مثل حشد الشعبي در عراق نمونه کپي برداري شده از همين بسيج و گردان هاي بيت المقدس ايران است که به واقع همين نيروها نيز ورق جنگ را به نفع جبهه مقاومت  در عراق و سوریه برگرداندند. تجربه هائي مثل برجام بارها و بارها به ما اثبات کرده اند که نمي توان به غربي ها و بيگانگان دل بست و هيچگاه با مذاکره کردن و لبخند زدن امنيت ما تامين نخواهد شد و فقط بايد آمادگي خود را بالا ببريم.

ارسال نظرات