خبرهای داغ:
سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت جواد الائمه(ع) در قبال بدعهدی و اقدامات خصمانه امریکا و خروج از برجام و تهدید و تشدید تحریم ها بیانیه داد. متن این بیانیه به شرح زیر است.
کد خبر: ۹۰۱۷۵۷۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت جواد الائمه(ع) در قبال بدعهدی و اقدامات خصمانه امریکا  و خروج از برجام و تهدید و تشدید تحریم ها بیانیه داد. متن این بیانیه به شرح زیر است.

 

بارها گفته بودم به آمریکا اعتماد نکنید این هم نتیجه اش

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )

بار دیگر حقانیت، صلح طلبی و عقلانیت ملت ایران با رفتارسخیف و ابلهانه ی رییس جمهور نامتعادل و سبک مغز آمریکا درخارج شدن ازبرجام و تهدید تشدید تحریم ها در عرصه جهانی بر همگان ثابت شد و باز هم از ماهیت سلطه طلبانه دولت مردان آمریکا پرده برداشته شد.

این رفتار نابخردانه در مقابل چشمان مردم دنیا چند نکته را روشن کرد :

1- نه تنها بر ملت ایران بلکه بر تمام ملل عالم ثابت شد که آمریکا قابل اعتماد نیست و این مهر تاییدی بر دور اندیشی ها و هشدار های دلسوزانه ی مقام معظم رهبری است که بارها مساله غیر قابل اعتماد بودن دولت مردان آمریکا را گوشزد فرمودند.

2- امروز در عصری زندگی میکنیم که دشمنان اسلام با تمام توان به میدان آمده و انقلاب اسلامی را کابوسی برای خود می دانند و همواره از هیچ تلاشی برای تضعیف و به ذلت کشاندن نظام جمهوری اسلامی فرو گذار نمی کنند.

3- حادثه اخیر آزمونی بزرگ برای کشور هایی است که موضع شفاف در قبال مواضع آمریکا از خود نشان نمی دهند که آیا همچنان  دنبال روی آمریکا بوده و نوکر او خواهند ماند یا در مقابل زیاده خواهی های آنان خواهند ایستاد ؟ تا راه مذاکره با آنان باز بماند.

4- دولت مستکبرامریکا که خود موسس و حامی اکثر گروه های تروریستی و جنایت کار است در حالی ایران اسلامی را به اقدامات بی ثبات کننده  متهم میکند که رژیم های دست نشانده و دیکتاتور در پناه حمایت های پیدا و پنهان امریکا سال ها است پیشگام نقض حقوق بشر و ستمگری هستند.

ما اساتید طلاب و روحانیون بسیجی همگام با دیگر اقشار جامعه در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای  مد ظله العالی ضمن ابراز انزجار از نطق جاهلانه رییس جمهور آمریکا در خروج ازبرجام و تهدید تمدید و تشدید تحریم ها بر علیه کشورمان اعلام میداریم :

  • ملت بزرگ ایران یکبار دیگر در حال گذر از پیچ تاریخی است و یقینا با وحدت و همدلی مثال زدنی مثل همیشه در سایه رهنمود های مقام معظم رهبری  از این آزمون سرفراز بیرون خواهد آمد.
  • مساله دفاعی وصنعت هسته ای و توان موشکی ما هیچ ارتباطی به جنگ طلبان و جنایت کاران و مدعیان صلح و دوستی ندارد و مسولان ما یقینا با اقتدار و تکیه بر تخصص نیروهای جوان  راه پیشرفت و توانمندی را ادامه خواهند داد.
  • مسولین سیاست خارجی کشور بدانند آنچه که در سیاست خارجی از همه مهمتر و حیاتی‌تر است، پاسداری از عزت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.
  • امروز فرصت تاریخی در برابر مسولین و دولت مردان قرار گرفته که با نزدیکی هر چه بیشتر به مردم و براورده کردن مطالبات آنان پشتوانه مقابله با قداره کش های بین المللی را فراهم نموده و بر این باور و اعتقاد باشند که باتوجه به ملزومات اقتصاد مقاومتی و تلاش برای ایجاد اقتدار درون زا با استفاده از کالا های ایرانی به منظور تقویت کشور راه علاج  برون رفت ازمشکلات است .
  • در پایان ضمن حمایت قاطع از فرمایشات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) از سران سه قوه می‌خواهیم با وحدت و انسجام حول محور فرمایشات معظم له خدمت‌رسانی به مردم را مضاعف نموده در سایه توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه یاس و ناامیدی را تبدیل به آینده‌ای درخشان و بالنده نمایند.

سایه مقام عظمای ولایت مستدام باد.وسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان شمالی

ارسال نظرات
پر بیننده ها