پیام شهید حدادیان به دوستش؛

بسیجی خامنه‌ای بودن از سرباز خمینی بودن سخت‌تر است

بسیجی شهید «محمدحسین حدادیان» که عمرش را وقف جهاد و خدمت به مردم کرد و در نهایت در راه دفاع از وطن به شهادت رسید، قبل شهادتش پیامی پرمحتوا برای دوستش ارسال کرده بود.
کد خبر: ۹۰۱۷۵۸۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

 

 به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت خبرگزاری بسیج،  شهید مدافع وطن «محمدحسین حدادیان» قبل از شهادت خود پیامی را برای دوستش ارسال کرده بود که این پیام حاوی نکات حائز اهمیتی است.

بسیجی خامنه‌ای بودن از سرباز خمینی بودن سخت‌تر است

متن پیام بدین شرح است:

«بسیجی خامنه‌ای بودن، از سرباز خمینی بودن سخت‌تر است و صد البته شیرینی بیشتری هم دارد...

ما نه امام را دیدیم، نه شهدا را؛ با این حال هم پای امام مانده‌ایم. هم می‌خواهیم شهید شویم، به این فکر می‌کنم این شانه‌ها تا به کی تحمل این بار مسؤولیت را خواهند داشت؟ و این قلب تا به کی خون دل خواهد خورد؟

می‌دانی؟ غربت بسیجی‌های خامنه‌ای را تنها آغوش مهدی (عج) تسکین خواهد بود...»

بر پایه این گزارش، محمدحسین حدادیان متولد سال ۷۴ و دانشجوی علوم سیاسی بود. او از ۷ سالگی عضو بسیج بود و در مسجد فعالیت می‌کرد. وی اواخر سال گذشته در ماجرای آشوب دراویش داعشی در خیابان پاسداران به شهادت رسید.

فرهاد حدادیان پدر شهید اظهار داشت: محمدحسین دنیایی نبود و به دنیا تعلق نداشت.  پیرو خط ولی فقیه بود و تمام مستحبات و واجبات شرعی و دینی را انجام می‌داد. در بسیج هم بسیار فعال بود و خالصانه به انقلاب و مردم خدمت می‌کرد و در بسیج بسیار خوب رشد کرد. پسرم در خط رهبری بود و غیر از خط رهبری هیچ خطی را قبول نداشت و خدا را شاکریم که تا لحظه مرگش با ولی فقیه بود.

 

 

منبع: دفاع پرس

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار