خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد

احداث بزرگ‌ترین شهرک چوب خشک با سرمایه‌گذاری 300 میلیون دلاری در ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از احداث بزرگ‌ترین شهرک چوب خشک با سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۳۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

احداث بزرگ‌ترین شهرک چوب خشک با سرمایه‌گذاری 300 میلیون دلاری در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در جمع خبرنگاران ملایر با بیان اینکه در همایش روحانیون و مبلغین استان همدان مقرر شد امسال در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت شود، اظهار داشت: در این حوزه شهرستان ملایر پایلوت اجرای طرح کرامت در کشور است.

وی با اشاره به برگزاری طرح کرامت در این شهرستان افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در راستای این طرح شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف و حواشی شهر بوده‌ام.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث خانه عالم در سطح شهرستان عنوان کرد: 850 میلیون تومان اعتبار نیز از سوی بنیاد برکت برای ساخت 5 خانه عالم و چهار مسجد در سطح شهرستان ملایر تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: 14 میلیارد تومان نیز علاوه بر سهمیه شهرستان برای امور عمرانی جذب شده که 4 میلیارد تومان آن برای بهسازی روستاها، 4 میلیارد برای محور آورزمان به ملایر و نهاوند، 2 میلیارد تومان برای پروژه‌های دانشگاهی و مابقی برای سد کلان است.

وی از احداث بزرگ‌ترین شهرک چوب خشک با سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری در ملایر خبر داد و عنوان کرد: مقرر شده امسال مرکز آنژیوگرافی ملایر نیز اجرایی شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار