دیدار مسئول کانون مساجد یزد با مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری یزد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: در دنیای امروزبا توجه به تبلیغات نوین و جذاب و همچنین ابزار‌های نرم افزاری جدید لازم است با استفاده از نیرو‌های نخبه و ابزار‌های جدید در جهت موفقیت تبلیغ دینی گام برداریم.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۵۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد امروز (۲۶ اردیبهشت) با عباس ملازینلی، مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام گرجی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد در این نشست با اشاره به ظرفیت کانون‌های مساجد گفت: ما در استان یزد بیش از ۸۱۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد داریم که فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در مساجد برگزار می‌کنند.

وی افزود: حوزه کاری فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سطح کشور با توجه به تصویب اساسنامه، مبتنی بر حوزه‌های کودکان، نوجوانان و بانوان (خانواده) است.
وی افزود: ما امروز به دنبال فضایی هستیم که بازنگری قالب‌های ارائه مفاهیم دینی در جذب مخاطب و تولید مخاطب امروزی گام برداریم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: در دنیای امروزبا توجه به تبلیغات نوین و جذاب و همچنین ابزار‌های نرم افزاری جدید لازم است با استفاده از نیرو‌های نخبه و ابزار‌های جدید در جهت موفقیت تبلیغ دینی گام برداریم.

حجت الاسلام گرجی بیان کرد: در این راستا ما میتوانیم بر اساس ماموریت خود با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان یزد در مساجد استان فعالیت کرده و جذب حداکثری را داشته باشیم.

عباس ملازینلی، مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان یزد نیز در‌ای نشست بیان کرد: گستره فعالیت‌های سازمان ما بسیار گسترده است و ممکن است برخی از مشکلات مانند بودجه نیز وجود داشته باشد، اما با هم افزایی با دستگاه‌های مختلف میتوان به خوبی رسالت خود را انجام دهیم.

وی افزود: یکی از دستگاه‌هایی که ما میتوانیم به خوبی در این زمینه گام برداریم، کانون‌های فرهنگی هنری است که با توجه به ظرفیت مردمی آن در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری گام برداریم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان یزد بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزش شهروندی از جمله اقداماتی است که برنامه‌های ما پیرامون آن‌ها است و به نوعی سعی داریم در جامعه برنامه‌های موثری داشته باشیم.

ملازینلی بیان کرد: ما در این سازمان برنامه‌های جشن شادمانه را برنامه ریزی کرده ایم که میتوانیم از ظرفیت کانون‌های مساجد نیز به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: خوشبختانه آموزش شهروندی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد تجمیع شده است و در این زمینه نیز ما احتیاج به شبکه‌های اجتماعی ویژه‌ای داریم که شورا‌های اجتماعی محلات و کانون‌های مساجد به خوبی میتوانند ما را حمایت کنند و به عنوان ظرفیت‌های اصلی برای ما هستند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان یزد گفت: ما اعتقاد داریم که فعالیت‌های فرهنگی بایستی با کیفیت، با محتوا و با برنامه ریزی باشد که در این صورت می‌تواند اثربخشی را در جامعه داشته باشیم.

در پایان این نشست نیز قرار شد تفاهم نامه‌ای بین دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی استان یزد تدوین و امضا شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار