بیانیه سپاه آذربایجان شرقی در محکومیت کشتار مردم فلسطین توسط صهیونیست ها؛
سپاه آذربایجان شرقی ضمن محکومیتِ کشتار خونین مردم فلسطین توسط صهیونیست های جنایتکار و تصمیم دولت آمریکا در به رسمیت شناختنِ قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرده است.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۸۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدت ها بود که جنگ های نیابتی نظام سلطه در منطقه، مسئله  «فلسطین» و جنایت های اسف بار رژیم صهیونیستی را از کانون توجهات جهان اسلام دور نگه داشته بود.

اما افتتاح سفارت آمریکا در بیت المقدس و کشتار بی رحمانه فلسطینیان، بار دیگر ملعنت مسلمانان و موحدان عالم را برانگیخت. بی تردید این جنایات، زمان نابودی رژیم سفّاک را سریعتر و تحقق وعده الهی را نزدیک تر خواهد کرد.

در این میان سکوتِ مجامع بین المللی در مواجهه با رویدادها ، بار دیگر چهره مترسک گونه سازمان های بین المللی را بیش از پیش عیان کرد. امروز دیگر واژه ای بنام «نظام بین الملل» جز یک شوخی تلخ در اذهان ملت ها تداعی نمی شود.

فلسطین را می توان از منظری متفاوت نگریست؛ آنجا که مردی ویلچرسوار، مومن به نابودی اسرائیل است و تمام اراده  خود را در سنگ داخل فلاخن جمع کرده اما حکّام مرتجعِ جهان اسلام اگر در گذشته سرِ سوزنی بر حل مسئله فلسطین اعتقاد داشتند، امروز وحدت راهبردی با رژیم صهیونیستی را جزو آمال و برنامه های خود می پندارند.

اقدام شرورانه دولت آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از بقای موجودیت اشغالگرانِ صهیونیست کاسته و فصل جدیدی از مبارزه با آمریکا را رقم خواهد زد.

بی تردید توطئه های شیطانی رژیم صهیونیستی در روز نکبت به وحدت امت اسلامی، انسجام بخشی بر محور مقاومت و نابودی نهایی اسرائیل خواهد انجامید.

تصمیم تنش زای رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت و کشتار خونبار فلسطینیان مظلوم، سیاست های کاخ سفید در منطقه را با تنگناهای متعددی مواجه کرده و شرایطی را فراهم خواهد آورد که امت اسلامی و بندگان خالص خدا در گردهمایی محور مقاومت، پاسخ گستاخی به مقدسات اسلامی را در دستور کار قرار داده و تحقق وعده الهی را سرعت بخشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها