در راستای ترویج و فرهنگسازی صحیح اصول طب ایرانی، تفاهمنامه آموزشی بین سازمان بسیج جامعه پزشکی و انجمن علمی طب سنتی ایران امضا شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۹۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

به گزاش خبرنگار بسیج جامعه پزشکی ؛ امروز صبح تفاهمنامه آموزشی بین سازمان بسیج جامعه پزشکی و خانم دکتر حسینی یکتا نائب رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران  و دکتر رئیس زاده رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور امضا شد.

یکی از کارهای اساسی برای احیا و توسعه منطقی و ماندگار طب ایرانی و مکمل و استفاده از روش های مفید آن برای پیشگیری و درمان، فرهنگ سازی و تربیت و آموزش نیروهای توانمند در این عرصه می باشد. بدون شک این امر زمانی میسر است که از دانش و تجربیات اساتید و محققان شایسته در موضوعات طب ایرانی و مکمل بهره گرفته شده و زمینة مناسب تدریس و انتقال علم به مشتاقان آن فراهم شود.

قطعا با سهل الوصول نمودن این موضوعات برای پزشکان، دانشجویان، محققین و سایر علاقمندان از طریق دعوت اساتید خبره و جبران شایستة زحمات آن ها، کاهش هزینه ثبت نام در این دوره های آموزشی مخصوصاً برای دانشجویان تخصصی، برگزاری مکرر دوره ها در تمامی استان های کشور و ... شاهد شکوفایی این روش هاي مفيد در کشور و نتایج پر برکت آن که افزایش سطح سلامت در جامعه از اهم آن است خواهیم بود.

همچنین موضوع این تفاهمنامه برگزاری مشترک دوره های آموزشی، کارگاه ها، همایش های آموزشی یا فرهنگی، جهت توسعه فرهنگ و دانش صحیح طب ایرانی و مکمل به منظور اصلاح و تنظیم سبک زندگی مردم جامعه مبتنی بر آموزه های طب ایرانی و مکمل و تربیت مربی یا مروج طب سنتی برای سازمان بسیج جامعه پزشکی از اعضای معرفی شده توسط سازمان و آموزش ویژه پزشکان مشغول به خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت طبابت طب ایرانی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات