مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان با هدف ترویج سنت حسنه احسان و انفاق برگزار می شود، گفت: ثبت نام از حامیان طرح اکرام و محسنین، اطعام نیازمندان، دیدار خیران از خانوارهای نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه و جمع آوری زکات فطره از برنامه این نهاد در ماه رمضان است.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۹۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، با اعلام اینکه برای 9 هزار نفر از ایتام طرح اکرام و محسنین در ماه رمضان حامی جذب خواهد شد، افزود: از مردم و خیران استان می خواهیم با ثبت نام در طرح اکرام و محسنین حمایت از این ایتام و فرزندان نیازمند را بر عهده بگیرند.

وی ادامه داد: در ماه رمضان سال گذشته بیش از هشت هزار حامی، حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را در قالب طرح اکرام و محسنین بر عهده گرفتند.

کلامی از اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف آشنایی مسئولان و خیران از مشکلات نیازمندان در ماه رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد: مسئولان و خیران استان آذربایجان شرقی در قالب این طرح از حدود خانوار نیازمند بازدید کرده و کمک های لازم را خواهند کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح همیان مولا در ماه رمضان، تاکید کرد: طرح همیان مولا شامل جمع آوری مواد غذایی در کیسه‌ها و بسته‌های ویژه از مردم نیکوکار و توزیع آن در بین خانوارهای نیازمند در ماه مبارک رمضان است.

کلامی یادآور شد: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی در سال گذشته چهار میلیارد و 732 میلیون تومان در قالب اطعام و افطاری و یک میلیارد و 297 میلیون تومان در قالب طرح همیان مولا به نیازمندان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان کرد: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #041*8877* پرداخت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها