خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی در دیدار جمعی از بانوان کارآفرین آذربایجان شرقی با وی با بیان اینکه بانوان موفق و کارآفرین باید به عنوان الگو در جامعه مطرح شوند، گفت: نیازها و مشکلات بانوان کارآفرین استان باید شناسایی و احصا شود.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۲۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش افزود: جای خوشحالی است که بانوان استان ما در عرصه تولید، اشتغال و کارآفریی حضوری فعال دارند.
وی ادامه داد: حوزه خدمات، تولید و صادرات زمینه خوبی برای اشتغال است و جوانان نباید منتظر استخدام های دولتی باشند.
خدابخش اظهار کرد: دانشجویان و نخبگان جامعه مشکلات صنعت را دریابند و برای رفع آن راهکارهای علمی و فنی ارائه دهند.
وی اضافه کرد: ضروری است پایان نامه های دانشگاهی کاربردی تر شوند و این امر نیازمند افزایش تعامل و همکاری بین دانشگاه و صنعت است.
خدابخش با اشاره به حمایت های دولت از نخبگان، افزود: صندوق حمایت از نخبگان در سفر رییس جمهوری به استان، در تبریز ایجاد شد و دیگر نیازی به سفر نخبگان ما برای دریافت حمایت های این صندوق به تهران نیست.
وی با بیان اینکه ارتقای دانش بانوان کارآفرین زمینه ساز توسعه است، بر لزوم ارتقای معلومات بانوان کارآفرین در زمینه توانمندی خانواده ها و توسعه اقتصادی تاکید کرد.
خدابخش با اشاره به اینکه بانوان کارآفرین باید سطح دانش و معلومات خود را افزایش دهند، اظهار کرد: کسب دانش و همگام بودن با آخرین روش های علمی دنیا تاثیر بسیاری در اجرای موفق برنامه ها دارد.
وی ادامه داد: بانوان همچنین به منظور راهیابی به بازارهای هدف و پایداری در کسب و کار باید مهارت های بازاریابی و فروش را نیز کسب کنند.

ارسال نظرات