سعیده سرگلزائی مقدم گفت : سازمان دانش‌آموزی با آموزش‌های تخصصی خود به مربیان تشکیلاتی و سپس انتقال این آموزش‌ها و مهارت‌ها به دانش‌آموزان، در واقع، مکمل فعالیت‌های پرورشی در مدارس است.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۲۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان سرگلزایی مقدم ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: سازمان دانش آموزی حاصل اندیشه پاک و تلاش ویژه دلسوزانی است که، به دنبال پر کردن خلأ‌های حوزه پرورشی بودند.

وی بیان کرد: فعالیت‌های سازمان دانش آموزی باعث جلوگیری از افسردگی و دلمردگی دانش‌آموزان و سبب شادابی و نشاط میان آنان می‌شود.

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل ادامه داد: این فعالیت‌های گروهی باعث سوق دادن ذهن و فکر دانش‌آموزان از دیگر آسیب‌های اجتماعی به سمت مهارت‌های زندگی و اجتماعی می‌شود.

سرگلزائی مقدم با اشاره به گسترش نفوذ فرهنگی شبکه‌های مجازی و رسانه‌های فرهنگی خارجی در جامعه اجرای روش‌های جدید در تربیت دانش‌آموزان را مورد تأکید قرار داد و گفت: سازمان دانش‌آموزی تنها بخشی است که بر روی شیوه‌های نوین تربیت کار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری اردو‌های این سازمان افزود: ایجاد همفکری، همدلی و همکاری در بین دانش‌آموزان و همسالان با آموزش در کنار هم بودن، از فعالیت‌های مفید و فوق برنامه دانش‌آموزان است.
ارسال نظرات