خبرهای داغ:
حاج علی اکبری در گرگان عنوان کرد:

خودسازی در سنین "نوجوانی" جوانان را از گرداب معضلات اجتماعی نجات می‌دهد

نماینده امام خامنه ای (مدظله العالی) در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: خودسازی در دوران نوجوانی، آینده‌سازان کشور را از گرداب‌هایی اجتماعی که در دوران جوانی به سراغشان می‌آید، نجات می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۳۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری ظهر امروز ‌در دیدار با اتحادیه دانش آموزان انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان گلستان اظهار داشت: ‌باید دانش‌آموزان از داشته‌های خود در مسیر فعالیت‌های انقلابی و سازندگی کشور بهره جویند.

وی تصریح کرد: ‌یکی از اقدام‌هایی که در این راستا از سوی دانش‌آموزان گلستانی اتفاق افتاده طرح ابتکاری "‌احسان فاطمی"‌ است که در این طرح دانش‌آموزان از پول‌های تو جیبی خود برای سفره‌داری در ماه مبارک رمضان هزینه می‌کنند.

‌ نماینده امام خامنه ای (مدظله العالی) در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: ‌یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه شود خودسازی در دوران نوجوانی است که آینده‌سازان کشور را از گرداب‌هایی اجتماعی که در دوران جوانی به سراغشان می‌آید نجات می‌دهد.

حاج‌ علی‌اکبری با بیان اینکه باید فرهنگیان و معلمان به تقویت روحیه انقلابی دانش‌آموزان کمک کنند و تقویت بنیه انقلابی یکی از وظایف دانش‌آموزان ما است، افزود: ماه مبارک رمضلن فرصت مغتنمی است که دانش‌آموزان با تلاوت قرآن و ارتباط با خدا زندگی خود را از معنویت سرشار کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: ‌دانش‌آموزان ما باید به هوش معنوی برسند و این هوش خیلی برتر از هوش اجتماعی،‌ عاطفی است و یک خط ارتباطی با ملکوت ایجاد می‌کند./تسنیم

‌انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها