خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد:
نشست روشنگری به همت حوزه خواهران سپاه مهاباد با شرکت بسیجیان در مسجد رسول الله (ص) و باسخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مهاباد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۷۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد در این دیدار گفت: صلوات و رحمت خداوند برپیامبر (ص) نثارباد که با آوردن قرآن کریم تمام بشریت را به راه درست الهی رهنمون ساخت همان راهی که پیامبران، امامان و انسانهای صالح و شایسته در آن مسیر هستند.

حجت الاسلام طیب نژاد در ادامه افزود: قرآن کریم به ما خیلی چیزها یاد داده است علم آموزی، آگاهی داشتن، پیشرفت علمی و خدمت به پدر و مادر را ما از قرآن آموختیم اگر بسیجی هستیم باید بیشتر از دیگران با قرآن انس داشته باشیم بسیجی در سایه معرفت قرآن به عزت رسیده است و قرآن به ما یاد داده است که باعزت زندگی کنیم.

طیب نژاد در پایان به عزت مسلمین اشاره کرد و بیان داشت: مسلمان واقعی کسی است که دست نیاز به سوی دشمن دراز نمی کند و نباید انتظار داشته باشد که دشمن به او رحم کرده و مشکلات او را برطرف سازد بلکه باید روی پای خود بایستد همچنانکه که امروز ایران اسلامی با تلاش خود به استقلال واقعی دست یافته است همان چیزی که دیگر ملت ها در آرزوی رسیدن به آن هستند.

ارسال نظرات