در نشست فرماندار و مدیرکل اوقاف و امور خیریه عنوان شد:

دفتر نمایندگی موقوفات در بخش خضرآباد راه‌اندازی خواهد شد

در نشست فرماندار و مدیرکل اوقاف و امور خیریه با اشاره به اهمیت فراهم نمودن امکانات و نیز کاهش تردد واقفان به مرکز شهرستان بر ضرورت راه‌اندازی دفتر نمایندگی موقوفات در بخش خضرآباد تأکید شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۸۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بابیان اهمیت فعالیت این سازمان در استیفای حقوق واقفان اظهار داشت: این مهم در شهرستان اشکذر با دقت و توجه ویژه‌ای طی سال‌های اخیر محقق شده و انتظار می‌رود این روند استمرار داشته باشد.
فرماندار اشکذر کسب موفقیت در اجرای طرح آرامش بهاری و نیز جذب اعتبارات مساجد را مصداق بارز موفقیت‌های این اداره برشمرد و ابراز امیدواری کرد با افزایش اعتبارات، اداره اوقاف و امور خیریه پرفروغ‌تر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز بابیان اینکه اشکذر پنجمین مقصد شهرستانی در دیدار مردمی است ادامه داد: در این دیدار‌ها ضمن آگاهی از مشکلات مردمی و تلاش برای برطرف کردن آن‌ها، زمینه افزایش مشارکت اجتماعی در طرح‌های سازمان فراهم خواهد شد.
حجت‌الاسلام «حسین زارع زاده» با اشاره به موفقیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه اشکذر طی سال ۹۶ نیز افزود: از این اداره به دلیل انجام شایسته مسئولیت‌های واگذارشده سازمانی در همایش سراسری مدیران کشور تجلیل شده است.
وی در بخش دیگر صحبت‌های خود ضمن بیان مشکلات مردم بخش خضرآباد در تردد به مرکز شهرستان عنوان داشت: در همین راستا و به‌منظور ارائه خدمات بهتر طی سال جاری دفتر نمایندگی موقوفات در بخش خضرآباد راه‌اندازی خواهد شد.
ارسال نظرات