خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: بایستی بصیرت و معنویت لازم و کافی را برای مقابله با دشمن داشته باشیم و آمادگی دینی، سیاسی، جهادی و توان رزم را افزایش در پایگاه‌های نظامی افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۲۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به تقل از روابط عمومی لشکر مقدس امام حسین (ع) حجت‌الاسلام و المسلمین رضا غفاری‌پور در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (ع) اظهار داشت: حضور لشکر مقدس امام حسین (ع) در دفاع از مرزهای اسلامی باعث امید برای دوستداران انقلاب اسلامی و باعث یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب است.

وی تصریح کرد: فعالیت در لشکر امام حسین (ع) بدون همکاری و همراهی فرماندهان و رزمندگان این نهاد مقدس میسر نخواهد بود و این همکاری بایستی به صورت همه جانبه میان بخش‌ها و رده‌ها به خوبی انجام گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ادامه داد: ماه رمضان ماه بندگی خدا محسوب شده و خداوند در این ماه مبارک سفره پربرکت خود را برای بندگان خود می‌گستراند، هر انسانی نسبت به ظرفیت خود از این ماه بهره می‌برد.

وی به مسئله فلسطین و انتقال سفارت آمریکا به سرزمین قدس اشاره کرد و گفت: در قرآن کریم آیات متعددی درباره قوم یهود وارد شده است و این قوم از صدر اسلام بغض و کینه‌ای نسبت به پیامبر و ائمه اطهار و حتی اهل سنت داشته است.

غفاری‌پور ادامه داد: این بغض و کینه به ویژه نسبت به تشیع تا کنون ادامه دارد و یهودیان بر این باورند که آینده از آن آن‌ها است.

مسئول  حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) خاطرنشان کرد: قوم یهود در گذشته صاحب کشوری نبوده و با توجه به تمکن مالی به فکر کشورگشایی در منطقه‌ای با حضور کشورهای اسلامی فرو رفته است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت آمریکا حدود 300 میلیون نفر است که از این تعداد حدود 4 درصد یهودی هستند که در همین حال بخش بسیار زیادی از پارلمان این کشور و رسانه‌های کشور در دست یهودیان است؛ با این وجود اعتماد به این‌گونه افراد راه درستی است؟

غفاری‌پور با بیان این‌که از چند جهت وظیفه داریم از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم، اظهار داشت: از جهت دینی و شرعی، از جهت انسانی، از جهت عقلی و از جهت امنیتی بایستی از این مردم حمایت کرد؛ یهودیان با دین و اصل اسلام مخالف هستند که در این راه در جهت انسانی نیز  بایستی همراه و همگام این مردم مظلوم باشیم.

مسئول  حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان این‌که اگر از جهت امنیتی همراه فلسطین، سوریه و لبنان نباشیم در این صورت باید در کشور خود با اسرائیل و آمریکا مقابله کنیم، تاکید کرد: بایستی بصیرت و معنویت لازم و کافی را برای مقابله با دشمن داشته باشیم و آمادگی دینی، سیاسی، جهادی و توان رزم را افزایش در پایگاه‌های نظامی افزایش دهیم.  

وی خاطرنشان کرد: لشکر مقدس امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس تجهیزات جنگی خود را از دشمن گرفت اما در عین حال بصیرت و تقوای بسیار زیادی داشت و در همین راه باید از رهنمودهای مقام عظمای ولایت به خوبی استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها