مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

سپاه بر معنویت و ارتقای بصیرت استوار است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان، فرصتی مناسب برای تقویت دین و معنویت است، گفت: اساس اصلی سپاه بر معنویت و بصیرت دینی است.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۵۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در محفل انس با قرآن کریم پایوران و کارکنان سپاه روح‌الله که همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان در حسینیه ستاد سپاه استان برگزار شد با تاکید بر اینکه رمضان فرصت بازگشت معنوی به سوی خداست، گفت: رمضان بهار عبادت، ماه طهارت، تقوا و خودسازی بوده و می‌بایست از روحانیت این ایام نهایت استفاده را برد.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماهی است که مراحل قرب الهی و سیر و سلوک الی الله را با گام های سریع و استوار می توان پیمود، افزود: در تمام سال، ماهی به عظمت ماه پربرکت رمضان نیست، زیرا ماهی است که خداوند آن را برای اهدای بالاترین هدیه خود به جهان بشریت، یعنی قرآن مجید برگزیده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در اهمیت این ماه همین بس که پیغمبر اکرم(ص) در آستانه ماه رمضان طی خطبه ای فرمود «ای مردم! ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت به شما روی آورده، ماهی که نزد خدا برترین ماه‌هاست، روزهایش برترین روزها، و شب هایش برترین شب ها، و ساعاتش برترین ساعات است.»

حجت‌الاسلام رضوی‌راد ماه رمضان را بهترین فرصت برای خودسازی نفس دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم در این ماه مبارک تقوی، قرآن، و معنویت را در زندگی خود نهادینه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان، فرصتی مناسب برای تقویت دین و معنویت است، گفت: اساس اصلی سپاه بر معنویت و بصیرت دینی است.

گفتنی است در این محفل نورانی قاری مطرح کشوری استاد جیریایی به قرائت کلام وحی پرداخت و گروه تواشیح کمیل نیز حاضران در این محفل را به فیض اکمل رساندند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات