مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در دیدار با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، آمادگی کامل این سازمان را برای همکاری با این وزارتخانه اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۷۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، عصر دیروز در جلسه ای که در وزارت کار تشکیل شد،مسئول جدید سازمان بسیج کارگری کشور با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.

در این جلسه صمیمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور،آمادگی کامل این سازمان را برای تعامل و همکاری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حل مشکلات کارگری و کارفرمایی اعلام کردند.

رعیتی فرد گفت: بسیج کارگری به عنوان دستگاه یاری رسان در کنار این وزارتخانه برای کمک به اجرای سیاست های حوزه کار و کارگری است و آمادگی کامل برای حمایت از تشکل های کارگری را دارد.

در این دیدار صمیمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور از همکاری ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استانها با بسیج کارگری تشکر و خواهان افزایش همکاری ها در سطح کشور و وزارتخانه شد.

ربیعی ضمن استفبال از این پیشنهاد آمادگی کامل خود برای افزایش تعاملات و هم افزایی و همچنین شرکت در هیئت های اندیشه ورز بسیج کارگری اعلام نمودند.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی, پیگیری رفع موانع تولید و تثبیت اشتغال کارگران را جزء اولویت های این همکاری دانست.

ارسال نظرات