خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام با تأکید بر اینکه چنانچه دولتمردان، مجلس و کسانی که در این ارتباط مؤثر با ولایت همراه شوند به پیروزی می رسیم گفت: اگر مسئولان باز بخواهند به جامعه اروپا که همیشه با آمریکا همراه هستند دل ببندند جای نگرانی دارد.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۸۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه بدعهدی آمریکایی ها و صیهونیست ها در طول تاریخ بعد انقلاب روشن بوده است گفت: به خصوص سالهای بعد از انقلاب، فتنه های سالهای اخیر و آنچه که در این روزها در جریان اغتشاشات اتفاق افتاد روشن بود که جامعه غرب عهد شکن هستند و هرگز نمی خواهند نظام اسلامی در منطقه نقش موثر داشته باشد .

نوفرستی یادآور شد: مقام معظم رهبری از همان روزهای اول مذاکرات هشدار دادند که این به مصلحت نظام نیست، آمریکایی ها بدعهد هستند و نیز فرمودند "من به مذاکرات خوش بین نیستم" اما با توجه به شرایط آن زمان اجازه داده شد که مذاکرات انجام شود و مقام معظم رهبری ضمن اجازه دادن به تیم مذاکره کننده هشدار دادند که مواظب باشند.

وی در ادامه گفت: دولتمردان بر این عقیده بودند که بعد از برجام مشکلات اقتصادی و تحریم ها برداشته و امور راحت تر می شود.

 مذاکره با دشمن معنا ندارد چون به دنبال زمین زدن ما است

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام افزود: بعد از مذاکره، ایران به عهد خود عمل کرد اما شاهد پیمان شکنی آمریکایی ها بودیم. آنچه که پیش بینی مقام معظم رهبری بود برای ما هم روشن شد که این ها عهد شکن و دشمنان اصلی ما هستند و هرگز با دشمن مذاکره معنا ندارد چون به دنبال زمین زدن ما است.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که رئیس جمهور در مشهد گفت که آمریکایی ها قبل از انقلاب در منطقه همه کاره بودند و با انقلاب اسلامی هم اصل نظام را نمی خواستند و هم بعد از آن نمی خواهند که ایران در منطقه نقش مؤثری ایفا کند.

دلبستن مسئولان به اروپا جای نگرانی دارد

نوفرستی با تأکید بر اینکه چنانچه دولتمردان، مجلس و کسانی که در این ارتباط مؤثر هستند با ولایت همراه شوند به پیروزی می رسیم تصریح کرد: اگر مسئولان باز بخواهند به جامعه اروپا که همیشه با آمریکا همراه هستند دل ببندند جای نگرانی دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت مذاکرات نه تنها تحریم ها حل نشد بلکه بدتر هم شد خاطرنشان کرد: سازمان ملل هم جیره خوار آمریکا است و دولتمردان باید با توجه به سخنان رهبری کار کنند که اگر کوتاهی کنند در پیشگاه خدا و مردم باید پاسخگو باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام با اشاره به اینکه دشمنان قابل اعتماد نیستند و ما تابع فرمایش و اندیشه ولایت فقیه هستیم اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر گونه صلاح بدانند باید عمل کنیم و تابع ولایت مطلقه فقیه باشیم و ایشان باید تعیین کننده باشند نه دولت.

تبعیت از ولایت فقیه پیروزی را نصیب ما می کند

 وی تصریح کرد: متأسفانه برخی از دولتمردان خودسر عمل می کنند و امیدواریم که طی این چند سال به خود آمده باشند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به پیروزی برسند حتی اگر برجام بخواهد ادامه پیدا کند.

نوفرستی با بیان اینکه اگر در این قضایا رهنمودهای رهبری دنبال شود جای تشکر دارد عنوان کرد: باید ادامه برجام با طرف اروپایی طبق سیاست های کلان رهبری و در همان چارچوب باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه ما یک امت هستیم گفت: این امت هم تنها زمانی از این موقعیت می تواند استفاده کند که در راستای پیشبرد اهداف نظام باشد. حالا موقعیت بسیار حساس نظام اسلامی است و اگر در این مرحله ما توفیق داشته باشیم به پیروزی می رسیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام بیان داشت: این فرصت خوبی است که بدانیم تکیه فقط باید به خداوند باشد و ولایت هم پیوند عمیق مردم با یکدیگر است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها