خبرهای داغ:
ترامپ با خروج از برجام نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست و سندی قاطع بر آینده نگری انقلابیون و خوش باوری تیم مذاکرات و اصلاحات بود.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۹۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
بسیج گزارش می‌دهد:
این تذهبون و پای ثابت روحانی!
ترامپ با خروج از برجام نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست و سندی قاطع بر آینده نگری انقلابیون و خوش باوری تیم مذاکرات و اصلاحات بود.
خبرگزاری بسیج قزوین: در خصوص برجام طیف عظیمی از بزرگان و دلسوزان را انگ افراطیون، تندرو‌ها و دلواپسان توسط هاشمی رفسنجانی بایکوت شدند و با با بزک کردن و بزرگ نمایی مذاکرات هسته‌ای و سیاه نمایی عملکرد دولت گذشته توانستند قرارداد بد فرجام هسته‌ای را به سرانجام برسانند تا بتوانند سند پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری باشد.
وقتی در سخنرانی هایشان اعلام کردند صفر تا صد مذاکرات را به عهده می‌گیرم همه دلواپسان هشدار دادند که آمریکا قابل اعتماد نیست و با شعار بی اعتماد و دلواپسیم سخنان خود را به جامعه و دولت مردان منتقل کردند.
بنر‌هایی با عنوان دست چدنی در شهر‌ها و تهران نصب شد و همین دلواپسان اوباما را با نماد شمر زمانه به تصویر کشیدند و همان مجلس دلواپس کمتر از ۲۰ دقیقه برجام را امضا کرد تا شما بهانه‌ای برای لگد‌های آمریکا نداشته باشید.
در نهایت اوباما با زیرکی توانست طیف طرفدار را با هماهنگی دولت مردان و نخبگان اصلاحات به خیابان‌ها بکشاند و رقص دلار را به نمایش بگذارند.
اما تاریخ اثبات کرده است هر وقت آمریکا مردمی را به رقص وا داشت یا در کاخ سران کشور‌ها رقصیدند متعاقب آن خون و باروت در هم آمیخت.
نمونه بارز تاریخی آن رقص بوش در گرجستان، بحرین و عربستان از یاد‌ها نمی‌رود که به قربانگاه مظلومان تبدیل شد.
گویا تکرار تاریخ است و از مک فارلین تا پاستور صدای "این تذهبون را بشنویم" که مسبب و این عملکرد دکتر روحانی و مرحوم هاشمی رفسنجانی می‌باشند.
اگر امام راحل به مجلس هشدار داد دلیل بر درستی عملکرد روحانی، هاشمی و دکتر هادی نبود. امام مستضعفان هشدار دادند تا مشخص نشود برای چه به ایران آمدند احدی حق ندارد با آن‌ها دیدار کند، اما آقای روحانی و تیم همراه بدون اذن امام مستضعفان با ان‌ها دیدار کرد و امام و کشور را در عمل انجام شده قرار دادند که باعث اختلافات شدید در مجلس و کشور شد.
امام برای جلوگیری از توسعه اختلافات در سطوح فرماندهی هشدار دادند این تذهبون؟ به کجا می‌روید؟ دشمن اصلی را رها کرده و بین خود اختلاف می‌کنید و جنگ را از یاد بردید؟
اما در قضیه هسته‌ای هم رهبر انقلاب به صراحت فرمودند:مذاکره با آمریکا ممنوع به دلیل ضرر‌های زیادی که دارد و فایده‌ای که اصلا ندارد؛ و در خصوص تلفن از فرودگاه نیویورک به اوباما هم فرمودند:کار خوبی نبود و بنده نپسندیدم.
اما سوال اساسی اینجاست که چرا آقای روحانی همیشه مسبب "این تذهبون " هستند و کشور و، ولی فقیه را در عمل انجام شده قرار می‌دهند؟
تا کی ملاقات و دیدار محرمانه صورت بگیرد و شعار این تذهبون سر داده شود.
مجلس گذشته که خود روحانی عضو بود وزیر خارجه و نخست وزیر را به مجلس کشاندند و برای روشن شدن موضوع حتی نامه امام را قبول نکردند.
اما این مجلس در حالی که ۲۰ دقیقه مذاکرات شما را تسهیل کرد آن‌ها را به تندرو متحجر و افراطیون مجلس تقسیم کردید؟!
در همان زمان دست به پنهان کاری سند ۲۰۳۰ بدون مجوز مجلس زدید تا اینکه رهبر انقلاب مردم و جامعه را از یک میدان مین گذاری شده فرهنگی توسط دولت آگاه کرد.
پنهان کاری در خصوص FATF
و قرارداد پالرمو که هر کدام یک مصیبتی برای ضربه زدن به کشور است همانند مخفی کاری دیدار با مک فارلین کشور را در برابر عمل انجام شده قرار ندهید؟
این تذهبون همیشه هشداریست که سیاسیون ما به وظیفه انقلابی خود به درستی عمل نکردند! اما تاریخ گواهی خواهد داد که هیچ گاه اروپا به ایران متعهد نبوده است و خیانت است که افرادی در بدنه دولت و نخبگان سیاسی در مجلس شورای اسلامی امریکا و سیاست‌های خصمانه اش را شخص محور معرفی کرده و اوبا را مهربان و ترامپ را هم پیاله دلواپسان معرفی کردند.
آمریکایی که تا دیروز امضایش سند و تضمین بود و در خیابان‌های اتریش قدم می‌زدید هیچ ربطی به دلواپسان ندارد، عملکرد امروز دولت آمریکا نتیجه لبخند‌های دیروز شما با شیطان بزرگ است.
خنده‌هایی که به این تذهبون ختم شدن همیشه روحانی در این داستان وجود دارد.
۱۰۰۲/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها