مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل:

برپایی 11 ایستگاه استقبال از ماه مبارک رمضان به همت کانون‌های فرهنگی و هنری

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل خبر از برپایی 11 ایستگاه استقبال از ماه مبارک رمضان به همت کانون‌های فرهنگی و هنری منتخب در سطح شهرستان اردبیل داد و افزود: این ایستگاه‌ها به منظور توزیع اقلام فرهنگی بین مردم و روزه‌داران دایر خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۹۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نادر سقا در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه مبارک رمضان در اردبیل اظهار داشت: در راستای ترویج آموزه‌‌های دینی و اسلامی همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی توسط اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی از برپایی 11 ایستگاه استقبال از ماه مبارک رمضان به همت کانون‌های فرهنگی و هنری منتخب در سطح شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: این ایستگاه‌ها به منظور توزیع اقلام فرهنگی بین مردم و روزه‌داران دایر خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به چاپ و توزیع پوستر استقبال از ماه مبارک رمضان با همکاری کانون های مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: مراسم جزءخوانی قرآن کریم نیز به همت کانون‌ها در مساجد استان برگزار خواهد شد.

سقا برپایی سفره ساده افطاری را از دیگر برنامه‌های کانون در مساجد برشمرد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و نیز اشاعه فرهنگ قرآنی در استان قرآن و کتاب نیز همزمان با ماه مبارک رمضان در کانون‌های مساجد استان توزیع خواهد شد.

وی از برگزاری برنامه نهج‌البلاغه خوانی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: برگزاری جشن تکلیف در کانون‌ها، برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری، بازدید از مراکز قرآنی و کانون های و اعزام اساتید، روحانیون و مربیان تربیتی به کانون‌های مساجد استان از دیگر برنامه‌های مناسبتی ماه مبارک رمضان است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به فعالیت 500 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با همکاری و مشارکت اعضای این کانون‌های برنامه‌های کیفی و مناسبی را در ماه مبارک رمضان در مساجد استان برگزار کنیم.

ارسال نظرات