دادستان اردبیل:

طرح طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر با مشارکت بسیج برگزار می‌شود

دادستان مرکز استان گفت: از هفته آینده طرح طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر با مشارکت بسیج از برخی از محل‌های پر تردد از جمله مرکز تفریحی ـ. گردشگری شورابیل، پارک‌های اطراف رودخانه بالیغلو و مابین چهارراه امام و میدان شریعتی اجرا میشود.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۰۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

طرح طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر با مشارکت بسیج برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ عتباتی گفت: برخورد با پدیده نو ظهور کشف حجاب در خودروها و پوشش زننده و نامناسب در خیابانها و معابر عمومی را از اولویت های نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در حوزه امنیت اجتماعی برشمرد و گفت: تمامی یگانهای نیروی انتظامی از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی باید نسبت به این موارد حساسیت نشان دهند.
وی گفت: از هفته آینده طرح طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر با مشارکت بسیج از برخی از محل های پر تردد از جمله مرکز تفریحی ـ گردشگری شورابیل، پارک های اطراف رودخانه بالیغلو و مابین چهارراه امام و میدان شریعتی اجرا میشود.
دادستان اردبیل گفت هدف از این طرح احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است و بسیجیان شرکت کننده در این طرح تنها باید به تذکر زبانی کفایت کنند.
عتباتی در خصوص برخورد با متظاهران به روزه داری در ایام ماه مبارک رمضان گفت ما اصراری بر روزه گرفتن مردم نداریم اما طبق ماده 637 قانون مجازات اسلامی تظاهر به روزه داری جرم است و با اندک افرادی که اقدام به روزه خواری در ملا عام کنند برخورد شدید خواهد شد.
دادستان اردبیل گفت: با توجه به اینکه فصل گردشگری هنوز فرا نرسیده و مهمانان زیادی در استان حضور ندارند امسال تعداد رستوران و اغذیه فروشی ها و سفره خانه ها سنتی که مجوز فعالیت در ماه رمضان را دریافت کرده اند نسبت به سالهای قبل کاهش محسوسی داشته و نظارت هم بر این مراکز شدت خواهد داشت و در صورت تخلف این مراکز پلمپ و مجوز آنان نیز معلق خواهد شد.

ارسال نظرات