مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام 500 مبلغ به مناطق روستایی استان یزد در رمضان 97 خبرداد.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۰۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام ۵۰۰ مبلغ به مناطق روستایی استان یزد خبرداد و گفت: این مبلغان از حوزه علمیه قم و حوزه‌های علمیه یزد به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی اظهار کرد: مبلغان اعزامی علاوه بر اقامه نماز، کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و تفسیر قرآن و بیان احکام اسلامی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقه سی کلام و سی پیام از قرآن کریم در هر روز از ماه مبارک رمضان در سطح استان برگزار می‌شود افزود: در این مسابقه از هر سی جز قرآن کریم سی سوال طرح و هر روز بین علاقمندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی همچنین با اشاره به برنامه قرآنی این اداره در سطح استان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه ترتیل خوانی کلام وحی در شهر‌های مختلف استان از جمله در یزد و به صورت ویژه در امامزاده سید جعفر محمد برگزار می‌شود.

وی افزود: این محفل قرآنی همه روز از ساعت هفده و سی دقیقه الی هجده و سی دقیقه برگزار و به صورت زنده از شبکه تابان یزد پخش خواهد شد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: اتوبوس‌های شهری درمسیر‌های میدان امام علی به سمت آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد، فلکه سوم آزادشهر به سمت آستان امامزاده سیدجعفرمحمد، سه راه شحنه به سمت آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد، گردفرامرز ازشاهدیه به سمت آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد و میدان آرمان امامشهر به سمت آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد آماده انتقال همشهریان عزیز برای بهره مندی از قرآن است.

وی از برگزاری مسابقه بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن، اجرای طرح بینات به منظور ترجمه و تفسیر سوره قصص در تمامی شهرستان‌ها و همچنین برگزاری مراسم شبی با قرآن به مناسبت ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در ماه ضیافت الهی خبر داد.
ارسال نظرات