فرمانده سپاه امام‌‌حسن مجتبی(ع) استان البرز از احداث ۵۶ سوله ورزشی توسط سپاه در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۰۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی در مراسم تقدیر از برترین‌های فوتبال استان البرز که در سالن پردیس کرج با حضور اهالی ورزش برگزار شد، اظهار داشت: ورزش در زندگی یک مسلمان و مومن باید دارای جایگاه ویژه و اساسی باشد.

سپاه البرز ۵۶ سوله ورزشی احداث کرد

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه سپاه و بسیج این استان ورودی جدی در این سال‌ها به ورزش داشته است، افزود: سپاه استان البرز 56 سوله ورزشی را در نقاط مختلف استان البرز احداث کرده است.

وی اضافه کرد: ورزش اگر به درستی برای نسل جوان توسعه داده شود می‌توان از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی آن نیز بهره‌مند شود.

همچنین عزیز اکبریان در این مراسم اظهار داشت: استان البرز به دلیل استعدادهای فراوانی که در ورزش دارد باید از امکانات ورزشی موجود حداکثر استفاده را انجام دهد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه البرز در امر ورزش موفق ظاهر شده است، افزود: بهره‌وری از امکانات ورزشی موجود بسیار ضروری و جدی است.

اکبریان ادامه داد: سپاه پاسداران و بسیج استان البرز در توسعه سرانه‌های ورزشی البرز کارنامه موفقی را در سال‌های گذشته به دست آورده‌اند که باید ادامه یابد.

وی اضافه کرد: مدیریت ورزش البرز از ظرفیت و حمایت همه جانبه استان البرز برای توسعه و رونق ورزش باید بهره حداکثری ببرد.

نماینده مردم کرج  در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تجلیل از ورزشکاران حائز اهمیت است و به طور جدی انجام شود، گفت: حمایت از قهرمانان و مدال آوران محدود به استقبال در فرودگاه نباشد.

ارسال نظرات