فرمانده ناحیه ناحیه عشایری:

عشایر همواره پیرو خط امام و مقام معظم رهبری هستند

فرمانده ناحیه ناحیه عشایری به مناسبت 29 اردیبهشت روز بسیج عشایرگفت: عشایر بختیاری همانند سایر اقوام در طول انقلاب اسلامی همواره ثابت کرده اند که پیرو خط امام و رهبری مدظله العالی بوده اند.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۱۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشای استان درگفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: عشایر ایران اسلامی یکی از وفادارترین اقشار به انقلاب ، امام رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری مدظله العالی بوده و هستند ، عشایر به امامین انقلاب  وفادار دار هستند و هم امام و مقام معظم رهبری مدظله العالی در فرمایشات خود به تحریف و تمجید عشایر پرداخته اند.

وی ادامه داد: در دیدار تاریخی جمعی از عشایر سراسر کشور در ۲۹ اردیبهشت سال ۵۸ حضرت امام رحمت الله علیه عشایر را ذخایر انقلاب نامیده اند و این مطلب برای همیشه به عنوان تاج افتخاری برای عشایر باقی خواهد ماند .

رییسی گفت: عشایر بختیاری همانند سایر اقوام در طول انقلاب اسلامی همواره ثابت کرده اند که پیرو خط امام و مقام معظم رهبری مدظله العالی بوده اند . در حمایت و بیعت تاریخی خود با حضرت امام رحمت الله علیه در ۱۹ بهمن سال ۵۷ در دوران دفاع مقدس در مناسبت‌های مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی همواره وفادار به نظام بوده اند و امروز نیز در سنگر اقتصادی با وجود مشکلات فراوان ۲۵ درصد مواد لبنی و پروتئینی استان را تولید می‌کنند و به چرخه اقتصادی مملکت کمک وافر دارند ،

وی ادامه داد: عشایر غیور ما به ویژه عشایر بختیاری واقف هستند رژیم پهلوی نه‌تنها میانه‌ی با عشایرنداشت ،بلکه تحت عنوان عناوین مختلف ؛مثل خلع سلاح کردن عشایر،وضع مالیات های سنگین و قانون نظام وظیفه عمومی ،یک شکل کردن لباس و کشف حجاب و تجزیه بختیاری ها اقدام نموده  لذا قوم بختیاری نیز هیچگاه به خاندان پهلوی روی خوش نشان نداد و همواره مدافع امام رحمت الله علیه و ومقام عظمای ولایت بوده و هستند .

ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری باگرامیداشت 29 اردیبهشت روز عشایری را گرامی ودر حمایت از سخنان گهربار مقام معظم رهبری مدظله العالی در راستای خدمت رسانی در ابعاد مختلف به اقتصاد کشور کمک رسانی به عشایر از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همواره در کنار جامعه عشایری خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار