خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج):

روح روابط عمومی با سکون منافات دارد

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) با صدور پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: با بالا بردن قدرت رقابت وایجاد فرهنگ حمایت از تولید ملی که همراه با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با سکون منافات دارد، ضمیمه تجلی این نام سال حمایت از تولید ملی را در سراسر میهن اسلامی فراهم آوریم.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۲۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ سید حسین حسینی نسب مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی طی پیامی این روز را به جامعه روابط عمومی استان تبریک گفت .
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بی شک این روز تداعیگر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیا ارتباط است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
وی ادامه داد: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و نیز به عنوان عنصر اصلی در ارتقاع و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمییابد.
این مسئول در خصوص جایگاه روابط عمومی در اذهان عمومی تصریح کرد: این روابط عمومی است که می تواند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی مزین گردیده با بالا بردن قدرت رقابت وایجاد فرهنگ حمایت از تولید ملی که همراه با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با سکون منافات دارد، ضمیمه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.
مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) در بخش پایانی سخنان خود گفت: روز ارتباطات و روابط عمومی ، فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و نیز ارزشی این بخش ارزشمند از سازمان ها و همچنین رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود جایگاه این حرفه را در جامعه اسلامی تصبیت نمااییم.
حسینی نسب به تمام روابط عمومی های استان از جمله روابط عمومی استانداری ، ناجا، آجا، شهرداری ها، آموزش و پرورش، صنعت و معدن، صدا و سیما و تمام روابط عمومی های سازمان ها، ارگان ها و ادارات استان قزوین تبریک و خداقوت گفت
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها