خبرهای داغ:
صبح امروز افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان در سپاه صاحب الامر (عج) در حسینییه ثارالله سپاه استان برگزار شد
کد خبر: ۹۰۱۷۹۳۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صبح امروز حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان که در حسینییه ثارالله سپاه برگزار شد اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه قرآن است و در این ماه باید توجه ویژه به قرآن صورت گیرد.

وی افزود: از پیامبر اکرم (ص) روایت داریم که می فرمایند "خداوند به امت من در ماه مبارک رمضان پنج نعمت داده است که به هیچ امتی از امت های گذشته این نعمت را نداده، اولین نعمت این است که اول ماه مبارک رمضان خداوند به بندگانش نظری میکند و هرکسی را که خدا نظر کند هیچ عذابی نمی بیند.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: دومین نعمتی که خداوند به بندگان در ماه رمضان عطا کرده است این می باشد که بوی بد دهان مومن را در ماه رمضان به اندازه بوی مشک می پذیرد، در این ماه ملائکه شب و روز به انسان استغفار میکنند که یکی دیگر از نعمت هایی است خداوند در ماه مبارک رمضان به ما عطا کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) گفت: چهارمین نعمت خداوند در این ماه مبارک این است که خداوند به بهشتش دستور میدهد که بهشت من، خودت را برای بندگان من زینت کن.

وی ادامه داد: آخر ماه مبارک رمضان خداوند همه ی بندگان را می بخشد که یکی دیگر از نعمت هایی است که به بندگان عطا فرموده است.

این مسئول تاکید کرد: نعمت هایی که خداوند در ماه مبارک رمضا ن قرار داه است شرایطی دارد که هرکس در ماه مبارک رمضان شش ویژگی را در خود ایجاد کند خداوند این نعمت ها را به او می بخشد.

حجت الاسلام معبودی افزود: هر کسی درماه رمضان سعی کند دینش را حفظ کند و نفسش را نگه دارد خداوند همه گناهانش را می بخشد.

وی در پایان تصریح کرد: صله رحم، آزار نرساندن به همسایه، رعایت حقوق دیگران و کنترل زبان خود یکی دیگر از ویژگی های یک مومن است که باید در ماه مبارک رمضان رعایت شود تا بنده مورد رحمت خداوند قرار گیرد.

 1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها