با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان

برگزاری جشن تجلیل از دانش آموزان برتر دبیرستان شهید بهشتی شاهرود

با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان از دانش آموزان حائز رتبه دبیرستان متوسطه دوره دوم شهید بهشتی شاهرود در رقابت‌های علمی و فرهنگی تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۴۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مراسم تجلیل از دانش آموزان حائز رتبه دبیرستان شهید بهشتی متوسطه دوره دوم با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود در سالن همایش خوارزمی پژوهش سرای دانش آموزی این شهر برگزار گردید.
نوروز کاویانی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود در این جشن اظهار کرد: حوزه آموزش با برنامه محوری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های علمی و پژوهشی شهرستان شاهرود توانسته است درعرصه‌های علمی و تحقیقی مسیر روبه تعالی را طی کند.
وی کسب رتبه نخست کشوری در اولین دوره مسابقات آزمایشگاهی (ویژه دبیران علوم تجربی) توسط دبیران شاهرودی آقایان نظری و ابراهیمیان را تبریک گفت و افزود: این مقام برای استان ما بسیار با ارزش و با اهمیت است و نشانه‌ای از توانمندی و فرهیختگی دبیران شهرستان ماست.
رشیدی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست صمیمی با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین چراغ راه آینده ماست، بیان کرد: ما باید انسان‌های مومن متعهد برای آینده کشور تربیت کنیم.
در پایان با اهدا هدایا و لوح از دانش آموزان حائز رتبه های علمی ، فرهنگی و هنری و ورزشی تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار