رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: : هنرمندان می‌توانند نقاط منفی و معضلات جامعه را ریزبینانِ با زبان هنر مطرح کرده و نقش واسط میان مردم و مسئولان باشند.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۴۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، اسماعیل آجرلو در دیدار با فرمانده انتظامی استان البرز که در محل ستاد فرماندهی این استان برگزار شد، اظهار کرد: مشکلاتی که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم براثر سوء مدیریت برخی از مسئولین ایجادشده است که یک جامعه متعالی اسلامی نباید با چنین مسائلی درگیر باشد.

بیان معضلات جامعه با زبان هنر به رفع آن کمک می‌کند

وی گفت: ما در جامعه اسلامی خود موظف به شناسایی آسیب‌های اجتماعی هستیم و ازآنجاکه کمال‌گرایی یکی از ویژگی‌های دین و سرزمین ما است، باید نسبت به رفع این آسیب‌ها، همت همگانی به خرج دهیم.   

رئیس حوزه هنری استان البرز بابیان اینکه می توان با کمک رشته‌های مختلف هنری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد اظهار داشت: هنرمندان می‌توانند نقاط منفی و معضلات جامعه را ریزبینانِه،  با زبان هنر، مطرح نموده و نقش واسط میان مردم و مسئولان را برای رفع معضلات بازی کنند.

آجرلو افزود: خلق آثار ماندگار می‌تواند تأثیر بیشتری بر روی مردم و مسئولین بگذارد و ناهنجاری‌ها را به زبان فصیح‌تری گوشزد نماید.

رئیس حوزه هنری استان البرز یادآور شد: در نشست صمیمی امروز هنرمندان با پلیس استان البرز، رفع مشکلات پیش روی این قشر و ‌کاهش آسیب‌های اجتماعی با زبان هنر هدف‌گذاری شده بود که امیدواریم با همکاری این دو حوزه شاهد آثار خوب و تأثیرگذاری در استان خود باشیم.

آجر لو در پایان خاطرنشان کرد: لازم است به اقشار هنری توجه بیشتری شود تا این افراد هم بتوانند ماندگار تر فعالیت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها