خبرهای داغ:
حجت الاسلام جعفر رعایتی ؛ نماینده ولی فیه در سپاه نینوا اظهار داشت:در این ماه مبارک از آن جهت که ماه نزول قرآن است باید اصل مطلب را ضمن روزه داری از سحر تا شام به تدبر در آیان قرآن کریم نیز هدایت کرد
کد خبر: ۹۰۱۷۹۵۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی ؛ نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان ضمن گرامیداشت و تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان گفت: قرآن مجید در آیاتی مختلف برای آحاد مومنین فرصت های استثنایی زیادی را نام برده است و یکی از آنها که مسلمین می توانند بهره برداری کافی را به جهت سعادتمندی دنیا و آخرت خود ببرند ماه مبارک رمضان است .

رعایتی در ادامه افزود: توجه و اهتمام ویژه به این ماه مبارک به قدری ضرورت دارد که پیامبر اکرم (ص) عظمت آن را در خطبه شعبانیه خود پیش از فرا رسیدن ماه مبارک بیان کرده است ؛ به گونه ای که طبق فرموده ایشان ، این ماه ؛ ماه رحمت ؛ مغفرت و برکت است .

نماینده لی فقیه در سپاه نینوا اظهار داشت : مسلمانی که روزه دارد خواب و نفس کشیدن خود نزد حق تعالی را عبادت می بینید و در این ماه مبارک در های بهشت باز و در های جهنم بسته است و شیاطین در غل و زنجیرند که همه اینها نشان  از یک فرصت بسیار استثنایی دارد.

وی گفت:در این ماه مبارک از آن جهت که ماه نزول قرآن است باید اصل مطلب را ضمن روزه داری از سحر تا شام به تدبر در آیان قرآن کریم نیز هدایت کرد؛ لذا اگر کسی بخواهد از این فرصت بهره مند شده و موفقیت کسب کند باید اندیشه  ای نو نسبت به قرآن کریم پیدا کند.

حجت الاسلام رعایتی در پایان خاطر نشان کرد: اگر بنا باشد ما نسبت به ماه مبارک رمضان دقت بیشتری داشته باشیم و از آن بهره بیشتری ببریم باید در این ایام مبارک شب زنده داری کنیم و یاد خداوند متعال را بیشتر از هر زمان دیگری در دل بپرورانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها