مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بابلسر بیان کرد: مدیر جهادی کسی است که با حداقل امکانات بیشترین بهره را کسب می‌کند.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۶۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید امیررضا سادات کرمی عصر امروز در مراسم  گرامیداشت ۱۱ شهید دانشجو و  ۳ شهید مدافع حرم شهرستان بهشهر که در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدا انقلاب تاکنون دو جریان انقلابی و غیرانقلابی در کشور حاکم بوده است.

وی با بیان اینکه نخستین مصداق در بحث غیرانقلابی، شخص بنی‌صدر است، افزود: بنی‌صدر یکسری اعتقادات داشت و برمبنای آن عمل می کرد، امروزه شخصیت‌ها تغییر کرده اما اعتقادات همچنان اعتقادات بنی‌صدری است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بابلسر با اشاره به اعتقادات بنی‌صدر، بیان کرد: عدم کارآمدی شعارهای انقلاب، تولید جریان  دو قطبی در کشور، توهین به شهدا و اعتقاد به اینکه زمین می‌خوریم و زمان می‌خریم و رفراندوم دانستن انتخابات تنها بخشی از اعتقادات ضدانقلابی‌ها است.

این مسؤول با بیان اینکه تندخویی با جریان انقلاب و انقلابیون از دیگر تفکرات اعتقادات بنی‌صدر و ضدانقلابی‌ها بوده است، تصریح کرد: بنی‌صدر خود یک ضدانقلابی بود و با ضدانقلابی‌ها به نرمی برخورد می‌کرد و توجهی به انقلابیون و شهدا نداشت.

وی با اشاره به اینکه یکی از هنرهای اصلی بنی‌صدر تولید دوقطب موافق و غیرموافق در کشور بوده است، افزود: بنی‌صدر نماینده جریانی بود که بقای خود را در دوقطبی بودن می‌دانست و به شدت در کشور دو قطب موافق و غیرموافق تولید می‌کرد.

سادات‌کرمی در ادامه به نگاه انقلابیون اشاره کرد و گفت: انقلابیون بر این باورند که تنها راه پیروزی کشور اعتماد به نیروهای جوان و توسل به مدیریت است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بابلسر بیان کرد: مدیر جهادی کسی است که با حداقل امکانات بیشترین بهره را کسب می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دایره خودی‌ها را محدود نکنید، گفت: با دوستان خود مدارا کنید و دایره خودی‌ها را محدود نسازید اما یقین بدانید که ما با هیچ فتنه‌گری سر سازش نداریم.

سادات‌کرمی اظهار کرد: بیکاری ۱۳ هزار فارغ‌التحصیل کشاورزی نشان از عدم مدیریت صحیح است.

وی با تاکید بر اینکه توانمندی و قدرت ایران تثبیت شده است، گفت: تثبیت توان و مدیریت جهادی انقلابیون سبب تغییر محاسبات دشمن شد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بابلسر با اشاره به افزایش تحریم بیان کرد: مسؤولان زمانی تجربه‌های تلخ را دوباره تجربه می‌کنند که مردم خاطره تاریخی‌شان ضعیف شده باشد و یقین بدانید زمانی که سطح مطالعات کاهش یابد مطالبه‌گری صورت نمی‌گیرد.

وی در پایان افزود: شجاعت و استقامت، درسی است که ما از یادواره‌های شهدا می‌آموزیم.

فضل شیردل شهمیری رئیس دانشگاه آزاد بهشهر نیز گفت: اگر روش و کارکرد ما به گونه‌ای باشد که پس از گذشت زمان یاد و خاطره شهدا از ذهن ما دور شود این مهم بزرگترین کوتاهی و گناهی نابخشودنی است.

وی با اشاره به اینکه فداکاری‌های شهدا آگاهانه بود، افزود: ما امروز به عنوان اساتید دانشگاه به شهدا تعهد داریم و موظیم اخلاقیات را در دانشگاه نهادینه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها